سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یهودیان لندن میزبان هفته آگاهی اسلامی

گروهی از یهودیان لندن با همکاری مسلمانان میزبان هفته آگاهی اسلامی با مضمون «امور خیر را از خانه خود آغاز کنید» می باشند، که توسط آن برای نیازمندان و فقراء کمک های نقدی جمع آوری می کنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، «جولی صدیقی» مدیر اجرایی انجمن اسلامی بریتانیا گفت: جامعه یهودی و مسلمان در این هفته با برگزاری هفته آگاهی اسلامی در لندن اقدامی درخشانی را در راستای ایجاد همکاری مثبت بین این دو مذهب به انجام رساندند.

صدیقی در ادامه افزود:  توسط برگزاری این رویداد، برخی از اقدامات اجتماعی مسلمانان در چند سال اخیر در کشور انگلستان را به نمایش خواهیم گذاشت.  من معتقدم همکاری های بسیاری در زمینه های مختلفی را می توانیم با جامعه یهودیت انگلیس در آینده داشته باشیم، زیرا این دو دین در موضوعات مختلفی وجه اشتراک بسیار زیادی دارند. برگزاری اقداماتی این چنین سبب بهبود روابط بین پیروان این دو دین می گردد.

گفتنی ست، این نخستین همکاری مسلمانان و یهودیان انگلیس نیست، در ماه مارس سال گذشته مسلمانان در شمال انگلستان در شهر «برادفورد» برای حفظ و نگهداری آخرین کنیسه به جای مانده در این شهر کمک های نقدی جمع آوری کردند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.