سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسخه مینی پرچم‌دار ال‌جی معرفی شد

نسخه مینی اسمارت فون های سطح بالای اندرویدی چند وقتی است که جای خود را در میان کاربران پیدا کرده اند، هم اکنون نوبت به ال جی رسیده است تا نسخه مینی G2 را معرفی کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پس از انتشار اخبار مختلف کمپانی ال جی نیز به جمع تولید کنندگان نسخه مینی پرچم دار خود پیوست، این اسمارت فون که با نام G2 Mini شناخته می‌شود قرار است در دو نسخه و با دو پردازنده به بازار عرضه شود، یکی پردازنده ی اسنپ دراگون 400 و دیگری تگرا 4i، هر دو پردازنده چهارهسته ای و با قدرت 1.2 گیگاهرتز می باشند که از 1 گیگابایت رم نیز بهره می‌برند.

همچنین نسخه LTE و دو سیم کارته G2 Mini نیز عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش این اسمارت فون 4.7 اینچی با رزولوشن 960 در 540 پیکسل می باشد و مجهز به نسخه اندروید 4.4 کیت کت به همراه رابط کاربری Optimus است. دوربین اصلی این اسمارت فون 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش ال ای دی است و یک باتری 2440 میلی آمپری وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از میکرو SD از دیگر مشخصات G2 Mini به شمار می رود، این اسمارت فون ابتدا در روسیه و در ماه مارس عرضه خواهد شد و پس از روسیه خاورمیانه، آمریکای لاتین، آسیا و اروپا در الویت های بعدی عرضه ی این محصول قرار گرفته‌اند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.