سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

جشنواره ای برای قیر طبیعی

در این جشنواره برترین های صنعت قیرطبیعی در حوزه های استخراج-اکتشاف، پژوهش- فن آوری، فرآوری- تولید و بازرگانی انتخاب و از آنان تجلیل مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی کرمانشاه  این جشنواره با تلاش های معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه که مسئول دبیرخانه کانون ملی هماهنگی دانش و صنعت قیر طبیعی است، روز 25 اردیبهشت 1393 در محل سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار می شود.

عمده اهداف اینجشنواره نیزتصویب و نهایی سازی نقشه راه کانون هماهنگی دانش وصنعت فرآوری قیرطبیعی، هم اندیشی به منظور ایجاد و افزایش ارزش افزوده در صنعت قیر طبیعی کشور و ایجاد فضایی جهت رایزنی صاحبنظران، اندیشمندان، صاحبان صنعت ومدیران در عرصه تولید محصول اعلام شده است.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، در این رخداد علمی در قالب بخش های مسابقه، سخنرانی های علمی و پانل تخصصی به بحث و تبادل نظر پیرامون دستاوردهای محققین و نمایش فعالیت های فناورانه در حوزه قیر طبیعی پرداخته می شود.

برای برپایی هرچه بهتر و اثر گذارتر این جشنواره هم اکنون هشت کمیته مختلف اجرایی و یک کمیته علمی مسئولیت پیگیری و اجرای برنامه ها را عهده دار شده اند./ب


برچسب ها: کرمانشاه ، قیر ، طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.