سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالح: پرونده لیگ برتر ما بسته شد/تمام تلاش تیم برای نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان است

مربی تیم استقلال گفت: پرونده لیگ برتر تا یک ماه برای تیم ما بسته شده است و تمرینات تیم برای نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا است.

مجید صالح مربی تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرونده لیگ برتر تا یک ماه بسته شده است تمام تلاش تمرینات برای نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا است چند فیلم از تیم الشباب‌ را تماشا و این تیم را به طور کلی آنالیز لازم را انجام داده‌ایم.
 
مربی استقلال ادامه داد: تمام تلاش کار فنی و بازیکنان این  است که از گروه خود بالا بیایم و بازی با الشاب بازی خانگی است و استقلال هر سه امتیاز این بازی را می خواهد.
 
وی در مورد گرفتن بازیکنان کمکی که قرار است به  استقلال بپیوندند‌ را ادامه داد: از لحاظ قانونی نمی‌دانم که ما می توانیم هنوز بازیکنی را به جمع خودمان اضافه کنیم یا نه اما تیم ما دنبال چند نفر  است که بعد از اینکه قرار دادشان‌ بسته شد به هواداران معرفی می شوند.
 
 مجید صالح در پایان به هواداران تیم استقلال گفت: امیدواریم هواداران با پر کردن ورزشگاه به ما روحیه لازم را در برابر تیم الشباب بدهد و بتوانیم به کمک آنها از سد این تیم بگذریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرونده ، لیگ ، تمام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.