سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

گزارش حوادث کارگران طی 3 روز به تامین اجتماعی ارائه شود

رئیس تامین اجتماعی فریدونکنار گفت: کارفرمایان باید گزارش حوادث کارگران را سه روزه به سازمان تامین اجتماعی برسانند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدعلی نصیری اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی، یک سازمان عمومی، غیردولتی  است که بخش عمده منابع مالی آن از محل حق بیمه‌ها با مشارکت بیمه شدگان و کارفرمایان دولت تأمین می‌شود.

وی افزود: صیانت از حقوق بیمه شدگان و پوشش بیمه‌ای برای اقشار جامعه و ارائه تعهدات کوتاه مدت ماموریت اصلی سازمان تامین اجتماعی است.

به گفته رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان فریدونکنار پایداری سازمان نقش مهمی در ارائه تعهدات و خدمات مطلوب به بیمه شدگان و مستمری‌بگیران است.

وی در تشریح انتظارات سازمان تامین اجتماعی از کارفرمایان و بیمه شدگان خاطرنشان کرد: کارفرمایان در مواقع حوادث ناشی از کار بیمه شدگان باید اقدامات اولیه را انجام و بعد از گزارش حادثه را در ظرف سه روز به تأمین اجتماعی ارائه کنند.

وی ادامه داد: بازرسان سازمان در هنگام بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار همکاری و اطلاعات لازم را در اختیار بازرسان قرار داده، از دفترچه‌های درمانی حفاظت کرده و در اختیار دیگران قرار ندهند.

نصیری بیان داشت: کارفرمایان و بیمه شدگان همکاری و مشارکت لازم را اعمال کرده و قوانین و مقررات سازمان آگاهی کامل داشته باشند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مازندران ، حوادث ، کارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.