سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اعزام برترين پرورش اندام کاران کردستاني به مسابقات قهرماني کشور

رقابت هاي پرورش اندام و بادي کلاسيک قهرماني استان و انتخابي تيم کردستان جهت شرکت در مسابقات قهرماني کشور ، طي روزهاي يکم و دوم اسفندماه 92 به ميزباني شهرستان سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، در اين مسابقات 75 ورزشکار از شهرستان هاي سنندج ، مريوان ، بيجار ، بانه و سروآباد در رده هاي سني جوانان ، بزرگسالان و پيشکسوتان با يکديگر به رقابت پرداختند .
در رده بندي تيمي جوانان باشگاه روئين تن سنندج با کسب 43 امتياز به مقام قهرماني دست يافت ، باشگاه مارلي سنندج با کسب 23 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت و باشگاه اطلس بيجار با کسب 11 امتياز سوم شد .
در رده بندي تيمي بزرگسالان شهرستان مريوان با کسب 103 امتياز جايگاه نخست و مقام قهرماني اين رقابت ها را کسب کرد و باشگاه اميد بانه با کسب 65 امتياز و باشگاه تندرستي سنندج با کسب 60 امتياز به ترتيب دوم و سوم شدند .
همچنين در بخش پيشکسوتان در رده سني 40 الي 49 سال همايون بهزادي از سنندج اول شد و عبدالله مرادي از مريوان در جايگاه دوم قرار گرفت .
در رده بندي تيمی مسابقات بادي کلاسيک باشگاه روئين تن سنندج با کسب 66 امتياز ، باشگاه اندام سازان سنندج با کسب 34 امتياز و شهرستان مريوان با کسب 10 امتياز به ترتيب عناوين اول تا سوم اين دوره از رقابت ها را به دست آوردند .
گفتني است : نفرات برتر اين مسابقات و بر طبق نظر کميته فني به مسابقات قهرماني کشور به ميزباني اصفهان برگزار خواهد شد ف اعزام مي شوند./ب
انتهای پیام/
برچسب ها: قهرمانی ، اعزام ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
چرا اسامی نفرات برتر رو ننوشتی؟