سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تکمیل دهکده توریستی سبلان با مشارکت بخش خصوصی

استاندار اردبیل گفت: دهکده توریستی سبلان با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد پیگیری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش امروز در جلسه ساماندهی و توسعه آب‌های گرم در نیر با اشاره به اینکه شهرستان نیر ظرفیت‌های مناسبی در بخش گردشگری دارد، افزود: این شهرستان در ورودی استان اردبیل قرار گرفته و دارای چشم‌اندازهای طبیعی زیبا، دیدنی و آب گرم‌های متعددی است که با ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این بخش سبب رونق اقتصادی و توسعه گردشگری منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه هفت منطقه نمونه گردشگری در شهرستان نیر وجود دارد، گفت: از جمله این آب گرم‌ها می‌توان به سبلان، قینرجه، برجلو و سقزچی اشاره کرد که به لحاظ چشم‌انداز طبیعی ویژه‌ای که دارند، می‌توانند در جذب توریست تأثیرگذار باشند.

خدابخش با تاکید بر اینکه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت می‌شود، افزود: سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی به توسعه استان، ایجاد اشتغال و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند.

استاندار اردبیل در ادامه یادآور شد: در صورتیکه مشکلات و تأمین زیرساخت‌های آب گرم‌های موجود در شهرستان نیر با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی حل شود و نسبت به ساخت هتل، مراکز تفریحی و ایجاد امکانات در اطراف آب گرم‌های این شهرستان از طریق بخش خصوصی اقدام شود این منطقه به عنوان یکی از مناطق مهم تفریحی و توریست‌پذیر استب/.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، دهکده ، توریستی ، سبلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.