سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راديو "صبا" و "گلچين" را در راديو فصلي از دست ندهيد

دو شبكه "صبا" و "گلچين" مدتي است روي موج راديو فصلي كار خود را آغاز كرده‌اند.راديو گلچين جديدترين شبكه راديويي معاونت صدا است كه به تازگي كار خود را آغاز كرده است .

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون  باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت صدا و سیما؛برنامه هاي اين راديو به گلچين برنامه هاي ساير شبكه هاي راديويي اختصاص دارد و در حقيقت مهمترين برنامه هاي ديگر شبكه هاي راديويي را به روي آنتن مي برد .
 
 اين راديو از روز 23 بهمن ماه 92 آغاز به كار كرده و هر روز در ساعات خالي راديو فصلي از ساعت 21 تا 6 بامداد روز بعد به پخش منتخبي از برنامه هاي ديگر شبكه هاي راديويي مي پردازد. در "راديو گلچين" قبل از هر برنامه، زمان پخش و شبكه پخش كننده آن معرفي مي شود.
 
 همچنين با آغاز به كار راديو گلچين، رله برنامه هاي راديو آوا از كانال راديو فصلي متوقف شد و زمان بندي اين كانال از ساعت 6 بامداد تا 17 به راديو فصلي، از ساعت 17 تا 21 به راديو صبا (لبخند) و از ساعت 21 تا 6 بامداد روز بعد به راديو گلچين اختصاص يافت.
 
 برنامه هاي راديوهاي فصلي، صبا و گلچين با نام راديو فصلي در سيستم ديجيتال و نيز روي موج اف ام فركانس 105.5 مگاهرتز در تهران قابل دريافت است.
 
 همچنين شبكه «صبا» نيز از روز 9 بهمن پخش برنامه هاي خود را با موضوع طنز و سرگرمي آغاز كرده است.اين شبكه قرار بود در سال 92 تحت عنوان راديو لبخند فعاليت رسمي خود را آغاز كند كه اين امر ميسر نشد.
 
 نام صبا پيش از اين براي راديو اقتصاد در نظر گرفته شده بود و قرار بود در سال 86 اين راديو با نام صبا مخفف صداي بازرگاني ايران فعاليت خود را آغاز كند كه در نهايت عنوان تجارت براي آن انتخاب شد و پس از مدتي هم به اقتصاد تغيير نام داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: صبا ، صدا ، رادیو ، گلچین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ali nasiri
۱۴:۳۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
در بیان اعتراض به برنامه ی توهین آمیز ظنز دوبیتی باید بگویم:حق توهین به آقای شهیار قنبری (پدر ترانه ی نوین) را ندارید! هر چه زودتر تجدید نظر کنید...چرا که ایشان از بزرگان تکرار نشدنی هستند،و کار شما دور از فرهنگ و هنر مداری میباشد!!