سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالب لو: امیدوارم در جام‌جهانی زنگ تفریح نشویم/جایی بازی می‌کنم که موثر باشم

دروازه بان سابق تیم ملی گفت: امیدوارم برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که در جام‌جهانی زنگ تفریح نشویم وبتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب حضوری شایسته در جام‌جهانی داشته باشیم.

وحید طالب لو دروازه‌بان سابق تیم ملی، استفلال، شاهین و راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من هم مانند دیگران نگران وضعیت تیم ملی کشوم هستم زیرا ما تاکنون فرصت زیادی را از دست داده‌ایم ونداشتن برنامه‌ریزی مناسب درزمان طی شده موجب ناراحتی شده است که امیدوارم در ادامه راه با برگزاری اردوهای مناسب بتوانیم با شرایطی خوب راهی برزیل شویم و درآنجا زنگ تفریح نباشیم.

وی همچنین در خصوص جدایی خود از راه‌آهن گفت: من همواره سعی می‌کنم در جایی بازی کنم که برای تیم مورد نظر موثر باشم وتیم نیز روی من تاثیر مثبت بگذارد که در راه‌آهن چنین شرایطی وجود نداشت.

دروازه‌بان سابق تیم ملی در ادامه درباره مدعیان کسب عنوان قهرمانی درلیگ گفت: استقلال، پرسپولیس ، سپاهان و فولاد همگی شانس قهرمانی در لیگ را دارند وبا وجود امتیازات نزدیک  درجدول به نظر می‌رسد امسال هم تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده شود.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد در میان تیم‌های بالای جدول تراکتورسازی به دلیل قهرمانی در جام حذفی تراکتور سازی به دلیل قهرمانی در جام حذفی در ادامه راه دیگر خود را به آب و آتش نزند.

طالب لو در خصوص شانس ایران برای میزبانی ملت‌های آسیا در سال 2019 ملت‌های آسیا در سال 2019 نیز اظهار کرد: همیشه میزبانی‌ها امتیازات خاص خود را داشته است و می‌تواند از نظرات مختلف کشور را در کانون توجهات قرار دارد.

وی تصریح کرد: جذب تماشاچی، پیشرفت فوتبال وتبلیغات مثبت در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی از ثمرات کسب میزبانی است وعلاوه براین موارد باید در نظر داشت که نام کشور میزبان در تاریخ نیز ثبت می‌شود.

طالب لو در پایان درباره وضعیت خود خاطرنشان کرد: با توجه به حضور در هفته‌های پایانی لیگ فعلاً تیمی ندارم ومنتظرم تا با شروع فصل جدید و رسیدن پیشنهادات بردی آینده‌ام تصمیم‌گیری کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.