سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاش کنم، رسوا می شوید! تصویر

شبکه دوم تلویزیون اسرائیل گزارش داد: کارمند سابق منزل نتانیاهو شاهد رفتارهای نامناسب میان وی و همسرش سارا با کارمندان ارشد در منزل شان بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،یک کارمند سابق منزل مسکونی نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تهدید کرده است اسناد و مدارکی در اختیار دارد که در صورت افشای آنها، نتانیاهو را با رسوایی بزرگی روبه رو خواهد کرد.

 

در همین رابطه شبکه دوم تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: این کارمند سابق منزل مسکونی نتانیاهو تهدید کرده است در صورت برآورده نشدن مطالباتش، جزئیات رسوا کننده ای از اتفاقات در این خانه را مطرح می کند.

 

منزل مسکونی در اختیار نتانیاهو به عنوان نخست وزیر اسرائیل یکی از ساختمان های حفاظت شده و برای تهیه وسایل و مواد مورد نیاز و برنامه ریزی حضور مهمانان نخست وزیر و برگزاری برخی مراسم ها و دیدارها در این مکان، دارای دفتری جداگانه با تعدادی کارمند است.

 

وی همچنین گفته است که دلایل، شهادت و اسناد و مدارک کاملی را از زندگی نتانیاهو و همسرش سارا در اختیار دارد تا موضوعات مطرح شده را ثابت کند.

 

شبکه دوم تلویزیون اسرائیل اضافه کرد: این کارمند سابق در منزل نتانیاهو شاهد رفتارهای نامناسب وی و همسرش سارا با کارمندان ارشد بوده است.

 

به گزارش عصر ایران، این تهدیدات به دلیل عدم پرداخت حقوق و دستمزد و اضافه کاری این کارمند سابق صورت گرفته است. او مدعی است با وجود اینکه ساعت های زیادی را خارج از ساعت کاری معمول فعالیت می کرد اما مبلغی برای اضافه کاری خود دریافت نمی کرد.

 

او همچنین خواستار دریافت مبلغ 200 هزار شیکل ( 57 هزار و 32 دلار) برای خودداری از افشای مطالب رسواکننده شده است.

 

شبکه دو تلویزیون اسرائیل اضافه کرد: دفتر نخست وزیر اسرائیل با پرداخت 50 هزار شیکل ( 14 هزار و 258 ) و ارائه یک فرصت شغلی به این کارمند ناراضی موافقت کرده است با این حال این تماس ها با شکست روبه رو شد.

 

البته دفتر نتانیاهو هم با رد تهدیدات گفته است این مساله در راستای سوء استفاده از یک شخصیت در پست های عمومی صورت می گیرد.

 

گفتنی است چندی پیش هم رابطه یائیر نتانیاهو پسر ۲۳ ساله "بنیامین نتانیاهو” با یک دختر نروژیِ ۲۵ ساله‌ به نام "ساندرا لیکانگر” واکنش های بسیاری در پی داشت به طوری که موجب شد تا سران چند حزب این رژیم بیانیه ای علیه نتانیاهو صادر کنند.

برچسب ها: فاش ، رسوا ، اسراییل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.