سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زخمی شدن 10 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی

ده فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش اسرائیل نزدیک دیوار امنیتی در نوار غزه زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فرانسه؛" اشرف القدره" ، سخنگوی وزارت بهداشت دولت حماس در نوار غزه روز جمعه اعلام کرد ده فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش اسرائیل نزدیک دیوار امنیتی در نوار غزه زخمی شدند.

این مقام دولت حماس تصریح کرد یکی از زخمی ها که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، در شرایط وخیمی به سر می برد.

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد نظامیان ارتش اسرائیل پس از این که با سنگ پراکنی فلسطینیان نزدیک منطقه جبالیا در شمال شرقی شهر غزه روبرو شدند، به طرف فلسطینیان شلیک کردند.

سخنگوی ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد صدها فلسطینی از آن طرف دیوار امنیتی به طرف نیروهای ارتش سنگ و اشیا مختلف پرتاب کردند  و تلاش کردند دیوار امنیتی را خراب کنند. این مسئول نظامی اسرائیل افزود نظامیان ارتش نیز  ابتدا تلاش کردند با استفاده از ابزار ضدشورش فلسطینیان معترض را پراکنده سازند اما در ادامه مجبور شدند در پاسخ به سنگ پراکنی فلسطینیان به طرف آنها گلوله‌های جنگی شلیک کنند.

 حوادث این چنینی در مرز میان نوار غزه و فلسطین اشغالی به ویژه در روزهای جمعه بسیار رایج است چرا که در چنین روزی فلسطینیان ساکن نوار غزه به دعوت یک سازمان که از کشاورزان فلسطینی حمایت می کند، تجمعات اعتراض آمیز برضد اسرائیل برپا می کنند و پایان محاصره نوار غزه را خواستار می شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.