سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از شکست مقابل پرسپولیس :

عنایتی: پرسپولیس خلاقیتی نداشت ما اشتباه کردیم/دهنوی در حد من نیست

بازیکن تیم فوتبال صبا گفت:در گلهایی که دریافت کردیم پرسپولیس کار تازه ای نکرد. روی اشتباهمان گل خوردیم.

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من مقصر این باخت شدم. ضربه‌ای که هنگام پنالتی زدم قدرت لازم را نداشت و متأسفانه توپ به پاشنه پایم برخورد کرد. هر کس دیگری م جای نیلسون بود این توپ به گل تبدیل می‌شد.  وقتی حرفه‌ای فکر کنید باید حرفه‌ای نیز عمل کنید. تمام تمرکز من روی فوتبال است و در این شرایط وضعیت فنی من نیز خوب شده است.

وی ادامه داد:امروز 3 گل روی اشتباهات خودمان دریافت کردیم. پرسپولیس کار خلاقانه‌ای انجام نداد. گل اول در حالی که صادقیان می‌خواست شوت بزند توپ مقابل پای مهاجمشان قرار گرفت، در گل دوم دروازه‌بان ما روی محاسباتش اشتباه کرد و در گل سوم نیز توپ را مقابل مهاجم پرسپولیس انداختیم. البته عامل باخت من بودم و ای کاش آن پنالتی را گل می‌کردم.

مهاجم صبای قم در مورد اینکه قاسم دهنوی اعلام کرده او و عنایتی زشت‌ترین بازیکنان فوتبال ایران هستند، عنوان کرد: من نمی‌دانم او چه گفته اما دهنوی در حدی نیست که بخواهد در مورد من صحبت کند. او اجازه دهد سال اول حضورش در پرسپولیس بگذرد و آن وقت در مورد من صحبت کند. او در حد من نیست.


    

 
عنایتی در پاسخ به این سؤال که آیا به تیم ملی فکر می‌کند، اظهار داشت: به همه چیز فکر می‌کنم. آن زمان که به تیم ملی دعوت می‌شدم پاسپورتم را می‌گرفتند و در لحظه آخر گذرنامه را تحویل می‌دادند. هنوز هم به تیم ملی فکر می‌کنم و امیدوارم آن فردی که شایسته است به تیم ملی دعوت شود.
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.