سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین تحولات اوکراین/

المیادین:مردم کیف در حال خروج دسته جمعی از این شهر هستند

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد، اوضاع بد پایتخت اوکراین مردم این شهر را وادار به خروج از اسن شهر کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد، حالت هرج و مرج پس از عقب نشینی پلیس و نیروهای امنیتی خیابان های کیف پایتخت اوکراین را فرا گرفته است و ساکنان این شهر بطور دسته جمعی به دلیل نگرانی از اوضاع در حال ترک این شهر هستند.

به گزارش این شبکه، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار در این شهر مملو از مسافرانی است که قصد ترک این شهر به مناطق دیگر را دارند.

خبرنگار المیادین افزود:گروههایی افراطی راهها را در کیف مسدود و با متوقف کردن خودروها از هویت سرنشینان آنها پرس و جو می کنند.

در همین حال پارلمان اوکراین با بازگشت به قانون اساسی سال 2044 میلادی موافقت کرد که بر اساس آن اختیارات پارلمان و دولت در مقایسه با رئیس جمهور افزایش پیدا می کند.

گفتنی است بر اساس توافقنامه راه حل مسالمت آمیز در اوکراین تمامی افراد مسلح، 24 ساعت فرصت دارند تا سلاح خود را به وزارت کشور تحویل دهند.

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز امروز در سخنانی خواستار برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه در اوکراین شد و تاکید کرد موضع گیری روسیه و این اتحادیه در قبال ضرورت متوقف شدن خشونت ها در این کشور برای تضمین آینده ای باثبات برای اوکراین است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوکراین ، کیف ، المیادین ، بین ، الملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.