سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی‌روش: به مویس باید شانس داد/فرگوسن در مورد مویس اشتباه نکرده است

کارلوس کی‌روش معتقد است انتخاب مویس از سوی فرگوسن اشتباه نبوده و وی به زمان و شانس بیشتری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی‌روش که قبل از حضور در تیم ملی کشورمان، سال‌ها در تیم منچستر یونایتد به عنوان دستیار با سرآلکس فرگوسن همکاری کرد، نسبت به شیاطین سرخ همیشه گفته که تعصب خاصی دارد.

وی در روزهایی که پس از بازنشستگی فرگوسن از مربی کنونی اولدترافوردی‌ها یعنی «دیوید مویس» انتقاد‌های زیادی می‌شود، صحبت‌هایی بیان کرد که جنبه حمایت از این مربی و باشگاه با سابقه انگلیسی را دارد.

کی‌روش گفت: موفقیت منچستریونایتد همیشه بر پایه چند عامل بوده است. نخست ماهیت، ثبات و اعتماد، بعد باشگاه به تمام کسانی که نزد آن کار کرده‌اند، اعتقاد و ایمان داشته است. از این رو فکر می کنم باشگاه یونایتد در مقطعی سخت گرفتار شده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم زمانی برای تجربه باید داده شود که با حمایت و اعتقاد بتوان تصمیمات درستی گرفت. اگر امروز کاری مطلوب انجام نمی‌شود باید ایمان داشت که فردا با شرایط بهتری انجام شود. از این رو فکر می‌کنم برای مرتفع شدن مسائل فعلی صرف زمان نیاز است.

به مویس باید شانس داده شود ، حضور او در یونایتد به معنی اسمان به زمین رسیدن نیست بلکه تصمیمی است که بر روی ان فکر شده و تاثیر زیادی را پذیرفته است.

کی‌روش افزود: هیچ تردیدی نیست فصل جاری دوره سختی برای منچستریونایتد است.او مریی مورد نظر سر الکس بوده و در اورتون هم بسیار خوب کار کرده و تصور می کنم دیوید مویس به زودی براوضاع مسلط خواهد شد و تصمیمات درستی خواهد گرفت. آنوقت تیم همان نتایج خوب گذشته را خواهد گرفت.

سر الکس هم اکنون اینجاست و مویس هم می تواند به راحتی از توصیه های او استفاده کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، فرگوسن ، مویس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.