سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"سرسنگی"، "خلج"، "پاکدل" و "روستا" به تماشای آثار تماشاخانه ایرانشهر نشستند

"اسماعیل خلج"، "حسین پاکدل"، "هما روستا"، "مجید سرسنگی"، "داریوش مودبیان"، "بهزاد فراهانی"، "علیرضا نادری" از جمله افرادی بودند که طی شب های گذشته به تماشای آثار تماشاخانه ایرانشهر نشستند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، مجید سرسنگی -رئیس تماشاخانه ایرانشهر- از جمله تماشاگران شب های گذشته نمایش "هراکلس 5" بوده است که این روزها به کارگردانی ناصر حسینی مهر ساعت 19:30 در سالن استاد سمندریان روی صحنه می رود. یاد آور می شود؛ داریوش مودبیان، بهزاد فراهانی، حسن مهمانی، رامتین شهبازی، ابراهیم پشت کوهی، هوتن شکیبا، بهرام افشاری، فرزاد امینی و ... از جمله هنرمندانی بودند که طی روزهای گذشته از این اثر نمایشی دیدن کرده اند.

همچنین اسماعیل خلج، حسین پاکدل، هما روستا، علیرضا نادری و ... هنرمندانی هستند که از اجرای شب های پیشین نمایش "هیپوفیز" دیدن کرده اند.

لازم به ذکر است، نمایش"هراکلس 5" اقتباسی آزاد از «هراکلس» اُریپید نوشته هاینرمولراست که با انتقادی تند به دنیای مصرفی و صنعتی امروز، داستان مردمی را روایت می‌كند كه برای رها شدن از شر ناپاكی کشورشان به قهرمان اسطوره ای «هراكلس» پناه می‌برند.

در این نمایش رزگار خاطری ـ سعدی محمدی ـ کامیار محبی ـ پوریا سلطان زاده ـ محسن خدری ـ آرین ذولفقاری ـ مرتضی زارعی ـ احمد عظیمی ـ پدرام صمدی ـ حسن عسگری ـ حسام علم الهداء ـ مصطفی مهربان به ایفای نقش می پردازند.

همچنین نمایش "هیپوفیز" برگرفته از نمایشنامه "دختر یانکی" اثر نیل سایمون -نمایشنامه‌نویس معاصر آمریکایی- است، که در راستای نزدیک تر شدن به حال و هوای تماشاگر ایرانی توسط کوروش نریمانی دستخوش تغییر شده است.

بر اساس سخنان نریمانی، از آنجا که بخشی از متن اولیه اثر مسئله تماشاگر ایرانی نبوده است، تغییراتی در این اثر نمایشی ایجاد شده است.

این اثر نمایشی با برخورداری از موقعیت های کمدی، توسط نگار عابدی، هوتن شکیبا و بهرام افشاری داستان دو خبرنگار را برای مخاطب روایت می کند.

علاقمندان به تماشای نمایشهای تماشاخانه ایرانشهر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http://tamashakhaneh.ir/ticket و یا تماس با شماره های 88814115 ، 88814116 بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.