سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

ابهامات در بورسیه ۳ هزار دانشجو قابل چشم پوشی نیست/ شواهد از بی‌عدالتی در اعطای بورسیه خبر می‌دهند

بحث بورسیه ۳ هزار دانشجو از سوی وزارت علوم ابهامات و چالشهای فراوانی به همراه داشت که به علت شکایات فراوان دانشجویان هفته آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی می‌شود.

زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از دو سال گذشته تاکنون شکایات فراوانی جهت اعطای بورس به دانشجویان به مجلس مطرح شد که اغلب افرادی بودند که از دو سال گذشته درخواست بورس داده بودند اما به علت کمبود منابع دولت، درخواست آن‌ها به تعویق افتاد. 

وی گفت: اما در حال حاضر ابهامات فراوانی در بورسیه ۳۰۰۰ دانشجو وجود دارد که قابل چشم‌پوشی نیست از جمله اینکه کسانی که قبلا مصاحبه شده بودند و مصاحبه‌شان پذیرفته شده بود مجددا مصاحبه شدند. 

وی افزود: حتی شکایاتی داشتیم از کسانیکه قول بورس گرفته‌اند و شرایط کار و زندگی خود را به همین علت کاملا تغییر دادند اما به آن‌ها بورسیه تعلق نگرفت. 

وی با بیان اینکه به علت بررسی بودجه این موضوع در هفته آینده بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات شرایط اعطای بورسیه را به دقت رسیدگی خواهد کرد و در صورتی که از پاسخ وزیر علوم قانع نشد باید مجددا شرایط بورس بررسی و انجام گیرد. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.