سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور ۵۰۰ مدیر مسئول نشریه دانشجویی

اولین سامانه پاتوق آزاداندیشی نشریات دانشجویی رونمایی شد

اولین سامانه پاتوق آزاداندیشی نشریات دانشجویی با حضور ۵۰۰ مدیر مسئول نشریه دانشجویی رونمایی شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اولین و بزرگترین سامانه پاتوق آزاداندیشی نشریات دانشجویی امروز در حضور 500 مدیر مسئول نشریه دانشجویی و محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی توسط حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان  رونمایی شد.

پاتوق نشریات دانشجویی یک پایگاه جامع بوده و در حال حاضر در حوزه مجازی تنها پایگاه جامع نشریات دانشجویی با ویژگی‎های منحصر به فرد است که برای هر نشریه دانشجویی در این سامانه، یک صفحه طراحی شده است و موضوعات مهم و اساسی کشور در این سامانه قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت عضویت در این پایگاه به آدرس http://pand.snn.ir مراجعه کرده و در این پایگاه نشریه خود را ثبت کنند.

قاسمی مدیرعامل خبرگزاری دانشجو در این مراسم، این سامانه را جامع‌ترین پایگاه نشریات دانشجویی دانست که بیش از 3000 نشریه دانشجویی را در خود جای خواهد داد.

وی همچنین افزود: این پاتوق با هدف ایجاد رقابت بین رسانه‌های دانشگاهی، ایجاد تالار گفت‌وگو، تبادل اطلاعات بین فعالان حوزه نشریات دانشجویی و همچنین باشگاهی برای آزاد اندیشی فعالان نشریات دانشجویی راه‌اندازی شده و از تمامی فعالان در این عرصه جهت فعالیت در این پایگاه دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.