سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی پاتوق‌های ورزشی محلات در هفت بوستان

به منظور بالا بردن سطح سلامتی جسمی و روحی شهروندان ، پاتوق‌های ورزشی محلات منطقه هفت در هفت بوستان محله‌ای این منطقه افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد حیدری مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه هفت از افتتاح 10 پاتوق ورزشی در بوستان‌‌های این منطقه خبر داد و گفت: به منظور بالا بردن سطح سلامتی جسمی و روحی شهروندان و با توجه به دستور‌العمل سازمان ورزش شهرداری تهران مبنی بر راه‌اندازی ایستگاه‌های تفریحی و ورزشی در قالب پاتوق محله، پاتوق‌های ورزشی محلات منطقه هفت در هفت بوستان محله‌ای این منطقه افتتاح شد.
 
وی افزود: این ایستگاه‌ها در بوستان‌های توکلی و جوان، سپیدار، شهید آوینی، اندیشه، باغ موزه قصر و شهروند به صورت پایلوت راه‌‌اندازی شده است.
 
حیدری یادآور شد: در این پاتوق‌های ورزشی، ورزش‌های بومی محلی از قبیل دارت، طناب‌کشی، مچ‌اندازی و رشته‌های خانوادگی همچون والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و ... اجرا می‌شود.
 
مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه هفت اظهار داشت: پاتوق‌های ورزشی محلات تا پایان سال، جمعه هر هفته در بوستان‌های هر محله بر پا می‌شود.
 
وی بااشاره به برگزاری همایش‌ بزرگ پیاده‌روی خانوادگی محلات در این منطقه خاطر نشان کرد: این همایش با هدف تکریم و بزرگداشت دهه فجر، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، توسعه ورزش شهروندی، حضور اقشار مختلف جامعه در فعالیت ورزش در حمایت از آرمان‌های انقلاب و توسعه ورزش‌های خانوادگی اجرا شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، محلات ، بوستان ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.