سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفی:حالا همه چیز خوب شده است/ همیشه به استقلال فکر می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: مشکل اصلی ملوان اوایل فصل بود و حالا هم ملوان خوب نتیجه می‌گیرد و هم اسکوچیچ مربی خوبی است.

محسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم ملوان با پرداخت‌هایی که محجوب داشت خوب شد، او یک وعده برای اسفند ماه هم داده است که در آستانه نوروز همه را سورپرایز خواهد کرد به همین دلیل مشکلات را به فراموشی سپردیم و به فکر پیشرفت بیشتر ملوان هستیم.

وی ادامه داد: ملوان با اسکوچیچ خوب نتیجه گرفته است حالا محبوبیت این مربی در انزلی زیاده شده و بازیکنان نیز رابطه خوبی با او دارند.

یوسفی به شکست استقلال هم اشاره کرد و افزود: همه تلاشم را برای موفقیت ملوان انجام می‌دهم انجام می‌دهم شرایط خوبی هم در این تیم دارم ولی همیشه به استقلال فکر می‌کنم فکر نمی‌کردم بتوانیم به آنها چهارگل بزنیم با این حال امیدوارم استقلال در جام باشگاههای آسیا موفق باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملوان ، مشکلات ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
میلاد
۱۲:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
بله استاد یوسفی!!!
شما همیشه به استقلال فکر میکنی
شما وسط بازی هم به استقلال فکر می کنی
شما خیلی راحت می تونستی با توپ هایی که بهت رسید گل های ملوان رو بیشتر کنی اما این کار رو نکردی چرا؟!!! چون به استقلال فکر می کنی
شما وسط بازی به استقلال فکر می کنی چون می خواستی یه گل به خودی به خودتون بزنی. توپی که اگه تو سخت ترین شرایط رو ضربه آزاد استقلال اومد تو موطه جریمه و با مهارت هر چه تمام تر زدی به سمت دروازه خودتون چرا؟ چون به استقلال فکر می کنی عزیز دل