سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

11 هزار نفر فلیم های سی و دومین جشنواره ی فیلم فجر را تماشا کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اعلام کرد: سینما گلشن بجنورد در طی روزهای نمایش فیلم های منتخب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این استان میزبان 11 هزار تماشاگر بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد به نقل از کمیته اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در خراسان شمالی؛حسین ثابت قدم وحید، گفت: بخش استانی سی و دومین جشنواره فیلم فجر که از 19 تا 28 بهمن ماه سال جاری در استان برگزار شد 20 فیلم از بخش های سودای سیمرغ و نگاه نو در سینما گلشن بجنورد اکران شد که 11 هزار نفر موفق شدند تا به تماشای این فیلم ها بنشینند.

وی افزود: در مدت 10 روز اکران های فجر هر روز 2 فیلم و هر کدام با دونوبت برای علاقمندان به نمایش در آمد که در تمام نوبت ها شاهد استقبال تماشاگران بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فیلم های به نمایش درآمده در ایام مذکور را "خط ویژه " به کارگردانی مصطفی کیایی و "عاشق ها ایستاده می میرند" کاری از شهرام مسلکی، "بیگانه " فیلمی از بهرام توکلی، "پنج ستاره" به کارگردانی مهشید افشار زاده، "زندگی جای دیگری است" به کارگردانی منوچهر هادی،"خانوم" کاری از تینا پاکروان، " رد کارپت" به کارگردانی رضا عطاران،"پایان خدمت" کاری از حمید زرگر نژاد،"مردن به وقت شهریور" فیلمی از هاتف علیمردانی، "خانه ای کنار ابرها" به کارگردانی سید جلال اشکذری، "کلاشینکف" به کارگردانی سعید سهیلی، "چند متر مکعب عشق" کاری از جمشید محمودی، "خانه پدری" به کارگردانی کیانوش عیاری، "چ" کاری از ابراهیم حاتمی کیا، "پنجاه قدم آخر" به کارگردانی کیومرث پور احمد، " ارسال یک آگهی تسلیت" کاری از ابراهیم ابراهیمیان، "اشباح" فیلمی از داریوش مهرجویی، "حق سکوت" به کارگردانی محمد هادی نانجی، "سایه روشن" به کارگردانی فرزاد موتمن و نیز "معراجی ها" به کارگردانی مسعود ده نمکی نام برد.

ثابت قدم وحید در ادامه گفت: استقبال تماشاگران از اکران فیلم ها نشان از اهمیت سینما در میان عموم و مطالبه مردمی است و سبب شده تا تمام تلاش ها برای توسعه زیرساخت های این حوزه جزم و راسخ شود.

وی تأکید کرد: تمام تلاش خود را برای ساخت فضاهای سینمایی و نیز احیاء سینماهای قدس و سعدی بجنورد به کار می بریم.

وی برگزاری نمایشگاه عکس، نمایشگاه آثار منتخب تجسمی فجر را از برنامه های برگزار شده در کنار اکران فیلم های جشنواره فجر در استان برشمرد/س

برچسب ها: تماشا ، فیلم ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.