سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانی‌مقدم: دایی هنر خود را با جمع کردن حاشیه‌ها به نمایش بگذارد/ هنر دایی دادن آرامش به تیم پرسپولیس است

کارشناسان فوتبال کشورمان گفت: به نظرمن دایی می‌تواند با جمع کردن حاشیه‌ها پرسپولیس را به آرامش برساند.

رضا کرمانی مقدم در خصوص اوضاع پرسپولیس و تأثیر آن در عدم کسب نتیجه لازم در بازی‌ها به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه اتفاقات بوجود آمده در تیم باعث شده که آرامش تیم به هم بخورد و نتایج اخیر این تیم نتیجه فراوانی حاشیه‌هاست.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: حاشیه‌های اطراف به بدنه تیم که بازیکنان و مربی هستند لطمه وارد کرده و باعث شده است که تیم از کلاس مقدماتی دور بیافتد.

کرمانی‌مقدم به نقش علی دایی سرمربی تیم پرداخت و تأکید کرد: من فکر می‌کنم "علی دایی" اگر هنری دارد باید هم‌اکنون به کار ببندد.
دایی می‌تواند با جمع‌کردن حاشیه‌ها هنر خود را به نمایش بگذارد. البته باید گفت دایی در قدیم حاشیه‌ها را جمع می‌کرد ولی الان را نمی‌دانم، به نظرم هنر دایی دادن آرامش به تیمش است و باید اکنون از این هنر خود بهره بگیرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درادامه در خصوص کیفیت جام حذفی هم تصریح کرد: از لحاظ فنی جام حذفی هیچ نکته قابل توجهی نداشت و بسیار ضعیف بود و باید قبول کنیم که هیچ پیشرفتی در زمینه فنی در جام حذفی حاصل نشده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور قطع با برنامه‌ریزی و مدیریت جام حذفی و لیگ برتر کشورمان دارای سطح بالایی خواهد شد و امیدوارم که این تحقق یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.