سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ از 27 اسفندماه:

راه اندازی ستاد هماهنگی سفر در اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به مانند سال‌های گذشته ستاد هماهنگی سفر از 27 اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال آینده در نگارخانه خطایی اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ یحیی نقی‌زاده  در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیئت دولت قرار است به ریاست استاندار اردبیل و صدور احکام برای ارکان ستاد در آستانه تعطیلات نوروزی ستاد هماهنگی سفر فعالیت خود را آغاز کند و دبیرخانه آن نیز برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها را در فرصت باقی‌مانده انجام دهد.

وی با برشمردن اهداف این ستاد و کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه‌های آن تصریح کرد: ‌ارائه خدمات و تمهیدات مناسب در میزبانی شایسته از مسافران نوروزی، پیش‌بینی سفر ایمن و کم‌دغدغه برای هموطنان، ارتقای ایمنی، نظم و امنیت سفر، بالا بردن موازین بهداشتی، موارد امداد و نجات و تأمین مایحتاج ضروری مردم به همراه راهنمایی مسافران با اطلاع‌رسانی مناسب از رویکردهای اصلی ستاد سفر در استان اردبیل است.

نقی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: قرار است در قالب این ستاد تمامی دستگاه‌های اجرایی، میهمانسراهای دولتی، مدارس و حتی برخی از مساجد و مراکز سرپوشیده را همچون سالن‌های ورزشی در اختیار ستاد قرار دهند تا در صورت نیاز از این ظرفیت استفاده شود.

وی نظارت بر ارائه خدمات کیفی‌تر را در این ایام ضروری اعلام کرد و گفت: تمامی هماهنگی‌ها در قالب ستاد و دبیرخانه آن انجام می‌شود و در این زمینه قرار است برای هماهنگی بیشتر قبل از انجام فعالیت ستاد، مانوری برگزار شده تا شرح وظایف و انجام مأموریت‌ها به صورت دقیق مورد دقت نظر قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین افزود: با توجه به رونق سفرهای خارجی در ایام تعطیلات نوروزی و ورود مسافرانی از آن سوی مرزها انتظار داریم که کمیته‌ای ویژه در این زمینه شکل گرفته تا برای تسهیل رفت و آمد مسافران و ساماندهی گردشگران خارجی برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم در نظر گرفته شود تا یک حرکت مثبت و سازنده را شاهد و ناظر باشیم/س.

 

برچسب ها: اردبیل ، ستاد ، هماهنگی ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.