سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

My Backup Pro ابزاری برای تهیه نسخه پشتیبان؛

از اطلاعات موجود در گوشی خود یک نسخه داشته باشید + دانلود نرم افزار

حتما شما هم در گوشی خود کلی اطلاعات مفید و مهم از عکس و فیلم گرفته تا پیامک دارید. آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر این اطلاعات را از دست بدهید چه اتفاقی می افتد. My Backup Pro ابزاری کاربری به همین منظور است تا از اطلاعات مورد نیاز شما یک نسخه تهیه کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برنامه My Backup Pro ابزاری کاربردی برای تهیه نسخه پشتیبان از عکس‌ها، موسیقی‌ها، فیلم‌ها، مرورگر، SMS MMS، تقویم، تنظیمات سیستم و APN و... است. با این برنامه می‌توانید خیالی آسوده داشته باشید چرا که از همه اطلاعات موجود در گوشی شما یک نسخه موجود بوده و در صورت بروز مشکل و پاک شدن اطلاعاتتان می‌توانید به راحتی آن‌ها را بازیابی کنید.



(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

               

  مشخصات
  حجم: 2.57 مگابایت
  نسخه: 4.0.6
  اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
  امتیاز:


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بابک دهقانی
۰۸:۱۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
سلام
من دو سوال دارم ولی نمی دانم که به آن پاسخ می دهید یا نه. اول اینکه می خواستم بپرسم آیا ایران هنوز توس آنتی ویروس Avast تحریم است یا نه. یعنی من می توانم به صورت آنلاین آنتی ویروس را آپدیت کنم؟ و دوم اینکه شما قبلا نرم افزاری به نام Connectify معرفی کردید که لب تاپ را به مودم وایرلس تبدیل می کند، من مدتی است که از این برنامه استفاده می کنم ولی حالا به مشکل برخوردم. مشکل این است که گوشی اندروید من با لب تاپ شبکه نمی شود، در قسمت وای فای گوشی نوشته شده "در حال دریافت آدرس IP" و بعد از چند لحظه نوشته می شود "به علت سرعت پایین اینترنت شبکه قطع شد" حالا نمی دانم که واقعا از سرعت اینترنت من است یا تنظیمات ویندوز است. این را هم بگویم که الان ده روزی است که ویندوز خود را تعویض کرده ام. لطفا مرا راهنمایی کنید. ممنون.