سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام کاروان راهیان‌نور منطقه 10 به مناطق عملیاتی جنوب کشور

شهردار منطقه 10 از آغاز ثبت نام علاقمندان به شرکت در اردوی راهیان نور در سطح شهرداری نواحی 3 گانه و سراهای محله با محوریت اداره ایثارگران منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که اعزام کاروان های راهیان نور فرصت مغتنمی است که شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان با حضور در مناطق عملیاتی هر چه بیشتر با ارزش های دفاع مقدس آشنا شوند گفت: حضور اقشار مختلف مردم در مناطق مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس می‌تواند یاد و خاطره آن ایام و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی که در دوران هشت سال دفاع مقدس تبلور و عینیت یافته بود را زنده نگاه دارد.

وی نقش اردوهای راهیان نور را در خنثی سازی توطئه‌های نرم دشمنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم برشمرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا در این مرحله از اعزام کاروان راهیان نور، 440 نفر از علاقه‌مندان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند و از فضای معنوی حاکم بر این مناطق بهره‌مند شوند.

به گفته شهردار منطقه، کاروان راهیان نور در قالب 10 دستگاه اتوبوس از تاریخ 8 لغایت 12 فروردین و با مشایعت مدیران ارشد شهری و شهروندان به مناطق جنگی جنوب اعزام می شود و علاقمندان به شرکت در این اردوی معنوی می توانند برای ثبت نام به شهرداری نواحی سه گانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آغاز ، مناطق ، جنوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.