سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

بازدید معاون ‌سازمان میراث فرهنگی‌ از منطقه گردشگری کوهپایه

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از منطقه نمونه گردشگری ماندگار کوهپایه بازدید می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز در سفر به استان کرمان از آثار تاریخی و مناطق گردشگری شهر کرمان بازدید می‌‌کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به برگزاری همایش راهنمایان تور در‌ کرمان اظهار داشت: برگزاری این همایش فرصت مناسبی است که راهنمایان گردشگری کشور از مناطق گردشگری و آثار تاریخی بازدید و از نزدیک با ظرفیت‌های استان آشنا شوند.

محمد‌حسین تجلی افزود‌:‌ رحمانی موحد معاون گردشگری، سازمان میراث فرهنگی ‌نیز در حاشیه برگزاری این همایش از منطقه نمونه گردشگری ماندگار کوهپایه که توسط بخش خصوصی در دست اجرا است، بازدید می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: تا‌کنون فاز اول این مجموعه تفریحی به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم آنها نیز به مرحله اجرا در‌آمده است.

وی بیان داشت: ‌مجموعه مذکور با ایجاد امکاناتی نظیر رستوران، 16 واحد اسکان موقت، شهربازی سرپوشیده در سالنی به مساحت یک ‌هزار و 600 متر مربع، سالن استاندارد بولینگ، 30 واحد ویلا به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و 120 واحد آپارتمان با 23 هزار متر مربع زیربنا است.

تجلی متذکر شد: از جمله امکانات و خدمات پیرامونی این منطقه می‌توان به پمپ‌بنزین، درمانگاه، بانک، مطب، مخابرات، اورژانس، داروخانه، برق، آب آشامیدنی و خدمات گردشگری اشاره کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اذعان داشت: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همچنین امروز از باغ شاهزاده ماهان و میدان گنجعلیخان کرمان بازدید دارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، گردشگری ، کوهپایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.