سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

موزه مردم شناسی رودهن راوی فرهنگ اصیل ایران است

شهردار رودهن گفت:موزه مردم شناسی در شهر رودهن با معرفی آثار تاریخی و بخشی از فرهنگ مردم در گذشته نه چندان دور در قالب میراث فرهنگی ، راوی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی کشورمان است.

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جریان احداث موزه مردم شناسی در رودهن گفت: به واسطه بازدید از موزه نیاوران به اتفاق معاونت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،متولیان حوزه فرهنگ و هنر قول هایی مساعدی در بحث تجهیز موزه مردم شناسی رودهن داده اند .

وی با اشاره به برآورد هزینه احداث موزه مردم شناسی رودهن از افتتاح این مکان فرهنگی در سه ماه اول سال 93 خبرداد وتصریح کرد :اسناد و مدارک خوبی با قدمت تاریخی از طریق همکاری شهروندان در بحث تجهیز و تقویت این موزه به لحاظ کمی و کیفی آن جمع آوری شده است.

شهردار رودهن با تاکید بر این موضوع که ملت ایران به گذشته خود زنده است اضافه کرد:با توجه به برخورداری کشورمان از قدمت تاریخی چند هزار ساله ملی و اسلامی با ساختاری پایدار، انتقال این فرهنگ اصیل به نسل های آینده در کنار شرح وظایف متولیان حوزه فرهنگ و هنر وظیفه مسئولان شهرها است.

محرمی در خاتمه پرداختن به مقوله فرهنگی را شاخص ترین وظایف شهرداری ها دانست و اظهارداشت :با توجه به موضوع تهاجم فرهنگی طی هماهنگی با ارگانهای بسیج و سپاه و اداره فرهنگ و ارشاد رودهن آماده فعالیت در جریان های فرهنگی هستیم و با تمام توان خدمت رسانی خواهیم کرد ./س


برچسب ها: موزه ، مردم شناسی ، فرهنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.