سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

۱۰۰۰کانون درکشور تهیه فیلم و انیمیشن را به کودکان آموزش می‌دهند

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشورگفت: یک هزارمرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور تهیه ساخت و تولید فیلم و انیمیشن را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

محمد باقرآدوسی درحاشیه برگزاری جشنواره فیلم کودک برای کودک اظهار کرد: جشنواره‌های این کانون صرفا به مناسبت برپایی یک جشنواره برگزار نمی شود، بلکه تولید فیلم و انیمیشن در سال یکی از فرآیندهای کاری این مجموعه است که در آن مربیان کار ساخت و تهیه فیلم و انیمیشن را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اهداف خاصی را در راستای آموزش و تهیه فیلم و انیمیشن به کودکان و نوجوانان دنبال می‌کند، افزود: قطعا کانون به دنبال این است تا یک فضای مفرح و شاد را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان آورد تا از این طریق استعدادها و ظرفیت‌های آنان نیز شکوفا شود.

آدوسی علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به تهیه فیلم و انیمیشن را از دیگر اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برشمرد و بیان کرد: تلاش مجموعه این است که از این طریق بتوان کودکان را تربیت و آنان را در مسیری صحیح هدایت کرد.

وی با بیان اینکه 40 فعالیت سال در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور انجام می‌شود، عنوان کرد: آموزش انیمیشن و فیلم سازی تنها یکی از این فعالیت‌ها است که در سال توسط مربیان و کودکان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مورد چرایی انتخاب قزوین به عنوان میزبان جشنواره کودک برای کودک تصریح کرد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از جمله کانون‌هایی در کشور بوده است که برای برپایی این جشنواره در قزوین اشتیاق زیادی نشان داده است، البته در این راه ظرفیت بالای کودکان و نوجوانان عضو این کانون هم درمیزبانی قزوین از این جشنواره نقش تاثیرگذاری داشته است.

آدوسی خاطرنشان کرد: همه این مسائل به ویژه پشتیبانی و حمایتی هم که استانداری قزوین دراین راه انجام داد، سبب شد که برای سه سال متوالی دبیرخانه جشنواره فیلم کودکان برای کودکان در شهر تاریخی قزوین مستقر شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.