سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان منطقه 7 از دورریختنی ها سفره هفت سین می‌سازند

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح بهترین ها از دور ریختنی ها همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار در مدارس این منطقه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهران احمدی با بیان اینکه این طرح از سوی اداره بازیافت شهرداری منطقه اجرا می شود ، افزود: دانش آموزان مدارس منطقه 7 در این طرح از دور ریختنی ها سفره هفت سین درست می کنند. همچنین از بهترین ها نمایشگاهی راه اندازی و در پایان به بهترین اثر جایزه تعلق می گیرد.
 
معاون شهردار منطقه 7 هدف از این اقدام را آشنایی دانش آموزان و شهروندان به استفاده بهینه از مواد قابل بازیافت دانست و یادآور شد: در این طرح دانش آموزان باید از وسایل دورریختنی همچون ‌زباله های خشک ،‌آهن های بلااستفاده ،‌فویل‌،آلومینوم ،‌پلاستیک و مواردی از این دست سفره هفت سین بسازند.
 
وی با اشاره به دیگر اقداماتی که در طرح استقبال از بهار در اداره بازیافت منطقه انجام می شود،خاطرنشان کرد: از اول اسفندماه در تمامی میادین میوه و تره بار سطح منطقه به شهروندان کتاب، بروشور آموزشی و کیسه های پارچه ای داده می شود.
 
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 7 با اشاره به اینکه این طرح در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از کیسه های پارچه ای به جای کیسه های نایلونی اجرا می شود، تصریح کرد: بهترین راه جلوگیری از استفاده‌ی بی رویه از کیسه‌های پلاستیکی و کاغذی استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای است.
برچسب ها: دانش ، سفره ، طرح ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.