سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

سلیمانیه عراق آماده استقبال از سرمایه گذاران ایرانی است

استاندار سلیمانیه عراق گفت: بسترهای لازم را برای سرمایه گذاری در این استان فراهم کرده ایم و علاقمند به سرمایه گذاری ایرانی ها در استان خود هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،محمد صالح گفت:هم اکنون سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف دنیا در اقلیم کردستان عراق سرمایه گذاری کرده اند و مردم و مسوولان ما علاقمند به حضور سرمایه گذاران ایرانی به دلیل اشتراکات فراوان در این منطقه هستند.
وی افزود:هم اکنون در استان سلیمانیه زمین به صورت رایگان در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد و از پرداخت مالیات نیز معاف هستند و هزینه های آب و برق را نیز به صورت نصف پرداخت می کنند.
استاندار سلیمانیه عراق با اشاره به ظرفیت بالای کردستان عراق برای سرمایه گذاری گفت: ایرانی ها در صورت تمایل می توانند با بهترین شرایط اقدام به سرمایه گذاری کنند و مردم و مسوولان ما نیز از حضور شرکت های ایرانی در خاک خود استقبال می کنند.
محمد صالح افزود:احداث جاده دو بانده از سلیمانیه تا مرز باشماق مریوان با 41 میلیارد دینار عراقی سرمایه گذاری در دست احداث است که با بهره برداری از این جاده شاهد توسعه هر چه بیشتر روابط خواهیم بود./س
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.