سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارون‌زاده:شرایط بازی رده‌بندی مساوی نیست

تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در دیدار مرحله رده‌بندی مسابقات لیگ برتر واترپلو به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود.

پژمان بارون‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حواشی که در بازی قبل به وجود آمد ما "مهدی دایی تقی" یکی از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداریم چون وی از حضور در این دیدار طبق آیین نامه محروم است.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران یادآور شد: با چنین تفاسیری انجام بازی مرحله رده‌بندی به صورت تک بازی کار سختی است چون حریفان ما در آخرین بازی لیگ میزبان است.

وی گفت: برای هماهنگی بیشتر شاگردانم تمرینات را در تهران به طور منظم انجام دادیم اما درکل باید بگویم که شرایط در بازی رده بندی میان ما و تیم دانشگاه آزاد اسلامی برابر نیست.

بارون‌زاده در خصوص داوری و حساسیت آن در بازی مرحله رده بندی اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیمی پر مهره است اکثر بازیکنان این تیم جزو ملی پوشان هستند.
این درحالی است که واتر پلوئیست‌های ما اکثریت جویای نامند. تعداد مهره‌های قدرتمند دانشگاه در حدی است که کلاه برای آنها کم می‌آید.

وی در خصوص بازی هفته گذشته این تیم مقابل امیدیه اظهار داشت: حساسیت این بازی بسیار زیاد بود و به همین خاطر با حواشی خاص خود همراه شد امیدوارم مسئولان فدراسیون با استناد به فیلمی که من از بازی تهیه و در اختیار آنها قرار دادم در خصوص اتفاقات بوجود آمده تصمیم قاطعی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: حضور ، حریفان ، شرایط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.