سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم سلطانی‌فر؛

"بزرگ‌نیا" مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی مدیرکل میراث فرهنگی استان مازندران را منصوب کرد.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با حکم مسعود سلطانی‌فر، دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران شد.
 
در حکم سلطانی فر برای بزرگ نیا آمده است:  "نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران منصوب می‌شوید.
 
توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی-تاریخی، رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، اندیشمندان، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه های کاری در سازمان مرکزی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیم و دوستانه با فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریتی است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف
متعالی سازمان گام های موثری بردارید.

توفیق شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم."

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.