سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

کرمان میزبان راهنمایان گردشگری سراسر کشور

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کرمان گفت: هفتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری با حضور 700 شرکت کننده از سراسر کشور امروز در کرمان آغاز شد.

علی زندی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، نقش راهنمایان تورهای گردشگری را در جذب گردشگران و میزان رضایتمندی آنها مهم دانست و افزود: در این گردهمایی راهنمایان با ظرفیت های گردشگری استان کرمان آشنا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: راهنمایان گردشگری سراسر کشور، طی مدت سه روز حضور در استان کرمان ، از جاذبه های گردشگری مانند گنبد جبلیه ،باغ شاهزاده ماهان ، آستانه شاه نعمت الله ولی ماهان ، مجموعه ی گنجعلیخان کرمان و ارگ کهن بم بازدید می کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کرمان از برپایی نمایشگاهی در حاشیه این گردهمایی خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه در قالب 20 غرفه ی محصولات فرهنگی ،عکس و پوستر از 27 استان کشور برای بازدید راهنمایان دایر است.

زندی با اشاره به اینکه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کرمان در سال 82 راه اندازی شده است ،خاطرنشان کرد: این انجمن هم اکنون 140 عضو دارد.

هفتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور تا 2 اسفند در کرمان ادامه دارد و قرار است رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور در مراسم پایانی سخنرانی کند. /س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.