سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بی سابقه خودکشی میان مردان انگلیسی

ارقام رسمی در انگلیس نشان می‌دهد، میزان خودکشی مردان در انگلیس در سال 2012 تقریبا سه و نیم برابر میزان خودکشی در میان زنان بود که بالاترین میزان در بیش از سی سال بوده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردین، ارقام رسمی در انگلیس نشان می‌دهد، میزان خودکشی مردان در انگلیس در سال 2012 تقریبا سه و نیم برابر میزان خودکشی در میان زنان بود که بالاترین میزان در بیش از سی سال بوده است.

این ارقام در حالی منتشر می‌شود که دانشگاه "بریستول" و مؤسسه "ساماریتنز" در میان نگرانی‌های فزاینده درباره تاثیر اینترنت بر افراد آسیب پذیر از پروژه‌ای برای تحقیق درباره تاثیر اینترنت بر کسانی که افکار مرتبط با خودکشی دارند خبر دادند.

طبق ارقام اداره ملی آمار انگلیس، 4590 مورد خودکشی در میان مردان و 1391 مورد در میان زنان در سال 2012 در این کشور به ثبت رسیده است که معادل هجده و دو دهم در هر صد هزار مرد و پنج و دو دهم در هر صد هزار زن است. در سال هزار و نهصد و هشتاد و یک که ثبت اینگونه آمار شروع شد، میزان خودکشی مردان یک و نه دهم برابر زنان بود. 

"کلر وایلی" رئیس بخش سیاست و تحقیق در "ساماریتنز"گفت، این ارقام نشان داد که بالاترین میزان خودکشی در میان مردان چهل تا چهل و چهار سال بود که به بیست و پنج و نه دهم مورد در هر صد هزار نفر می رسد.

به گفته وی، میزان کلی خودکشی در انگلیس از سال 2007 روندی صعودی داشت و مواردی از خودکشی جوانان پس از مراجعه به پایگاههای اینترنتی خودآزاری به طور فزاینده‌ای نگران برانگیز شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.