سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاردوست: ما باید برناردی را انتخاب کنیم نه او ما را / زیاد نگران نباشید

برخلاف اظهارات مسئولان فدراسیون مبنی بر قطعی شدن حضور برناردی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ایتالیایی خبر از عدم عقد قرارداد وی داده‌اند.

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برناردی هنوز در این خصوص به طور رسمی به ما جواب منفی نداده تا روز جمعه دوم اسفند ماه در مورد این موضوع به طور قطع تصمیم‌گیری می‌شود.



وی افزود: تا کنون در تمامی صحبت‌ها و مکاتبات برناردی، با شور و شعف فراوان مشتاق به حضوردر کنار تیم ملی والیبال ایران است اما باید شرایط حاشیه‌ای هم این اجازه را به وی بدهد.

دبیر فدراسیون والیبال در ادامه گفت: به طور کلان باید بگویم که ما باید برناردی را انتخاب کنیم و با شرایطش کنار بیاییم نه وی. اگر تیم باشگاهی وی به مرحله فینال و مسابقات باشگاه‌های جهان راه پیدا کند به طور عملی نمی‌تواند زودتر از اواسط اردبیهشت ماه به ایران بیاید پس درچنین شرایطی ما با برناردی نمی‌توانیم همکاری کنیم و به گزینه‌های دیگر مراجعه خواهیم کرد.



افشاردوست یاد‌آور شد: در حال حاضر وضعیت  پنج تا شش گزینه که از قبل هم مطرح بود را همچنان مورد بررسی قرار می‌دهیم تا به یک جمع بندی نهایی دست پیدا کنیم. زیاد نباید نگران بود فدراسیون سه سال قبل هم برای انتخاب سرمربی گزینه‌های زیادی را داشت تا بالاخره با ولاسکو قرارداد بست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.