سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

اولین کنفرانس ملی شیمی،مهندسی و صنعت در دانشگاه آزاد اراک برگزار شد

این کنفرانس با حضور اساتید، اعضای هیئت علمی، دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته مهندسی شیمی در تالار ولایت این دانشگاه برگزار شد.

دبیر این کنفرانس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، گفت: کنفرانس ملی شیمی،مهندسی و صنعت به مدت دو روز با هدف ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت آشنایی دانشجویان با کاربردهای شیمی برگزار شده است.

دکتر علیمرادی افزود: از 200 مقاله رسیده به دبیر خانه این همایش 150 مقاله پذیرفته شده که 30 مقاله در قالب سخنرانی و 120 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.

علمیرادی افزود: این کنفرانس با محورهای مختلف شیمی و مهندسی شیمی در زمینه های راکتور، کنترل فرآیند، شمی آلی، شیمی معدنی، شیمی کاربردری و شیمی فیزیک برگزار شده است.

همچنین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اراک و مسئول کمیته علمی این کنفرانس گفت: باید برای گرفتن تصمیم ها در تمامی عرصه ها در دانشگاه و جامعه از پژوهش بهره ببریم و سیاست پژوهش محوری را در اولویت های کاری خود قرار دهیم.

دکتر نیازی افزود: ایران در زمینه شیمی از لحاظ تولیدات در این بخش در منطقه خاورمیانه رتبه اول و در دنیا رتبه 12 را داراست.

وی چاپ یکهزار مقاله ISI ، چاپ 500 مقاله علمی پژوهشی، انجام 300 طرح پژوهشیتوسط هیئت علمی و 100 طرح ثبت شده در پایگاه های اطلاعاتی را از مهمترین دستاوردهای دانشگاه آزاد عنوان کرد./س
/
برچسب ها: کنفرانس ، صنعت ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.