سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار اولین گردهمایی بین‌المللی چالش‌های بالینی بیماری‌های مغز و اعصاب

اولین گردهمایی بین‌المللی چالش‌های بالینی بیماری‌های مغز و اعصاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز چهارشنبه 30 بهمن‌ماه در هتل پارس این شهر آغاز شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ این گردهمایی بر مبنای مباحث و چالش‌های موجود در علت، تشخیص، درمان و پیگیری بر اساس آخرین دستاوردهای روز برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مغز و اعصاب در زیر شاخه‌های تخصصی و فوق تخصصی شامل سکته‌های مغزی، زوال عقل، اختلالات حرکتی، صرع، بیماری های عصبی – عضلانی و سردرد برگزار می شود.

براساس این گزارش، این گردهمایی با همکاری وزارت بهداشت، انجمن مغز و اعصاب ایران، مرکز تحقیقات بیماری‌های مغز و اعصاب کرمان، انجمن آلزایمر ایران، انجمن صرع ایران، انجمن سکته مغزی ایران و دانشگاه مدیترانه شرقی تا دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش، همچنین چهار نفر از اساتید خارجی برجسته رشته مغز و اعصاب در این گردهمایی بین‌المللی  از دانشگاه استانبول ترکیه، انستیتو مایولوژی، بیمارستان سالیپتر پاریس فرانسه، دانشگاه آمریکایی بیروت لبنان و انگلستان حضور دارند.

گفتنی است: تخصص‌های اعصاب اطفال، روانپزشکی اطفال، مغز و اعصاب، قلب و عروق، کودکان، زنان و زایمان، آسیب‌شناسی، بیهوشی، رادیولوژی، طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی‌ جزو رشته‌های هدف این گردهمایی هستند  که به شرکت کنندگان امتیاز بازآموزی اعطا می‌شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: کنگره ، مغز ، اعصاب ، صرع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.