سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان /

سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری در اروند

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به گسترش محدوده این منطقه، پیش بینی می‌کنیم حجم سرمایه گذاری‌ها در سه بخش صنعت، تجارت و گردشگری در سال آینده به رقمی بالغ بر یک میلیارد دلار برسد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران آبادان ؛ سیدعلی موسوی افزود: افزایش محدوده منطقه آزاد اروند از 17 هزار هکتار به 34 هزار هکتار اقدام رو به جلو و مؤثری بود که تردد سرمایه گذاران مختلف و متعدد را به منطقه باعث شده است.

وی به جذب سرمایه گذار خارجی در این منطقه اشاره کرد و گفت: یک سرمایه گذار چینی با سرمایه‌ای بالغ بر 200 میلیون دلار در بخش تولید پارچه‌های بنر، آبیاری قطره‌ای، تولید لامپ‌های خورشیدی و ساندویچ پنل در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری کرده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: امسال 18 سرمایه گذار توانمند در بخش‌های مختلف در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری کرده‌اند.

موسوی گفت: در 10 ماهه سال جاری نیز در این منطقه، 6 هزار و 800 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است که این رقم تا پایان سال 92 به 8 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

وی همچنین حضور سازمان منطقه آزاد اروند در پنجمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری را فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت های این منطقه دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه مذاکرات خوبی در حوزه جذب سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران و مخاطبان هدف این منطقه انجام شد./س



 

برچسب ها: آبادان ، صنعت ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.