سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرم آباد/

با مشارکت خیرین، حوزه سلامت لرستان توسعه پیدا خواهد کرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اگر مشارکت خیرین حوزه سلامت به‎خوبی جلب شود، سلامت استان توسعه پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،، کوروش ساکی در نشست هم‎اندیشی با هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با اشاره به لزوم تحقق عدالت در سلامت و توجه به محدودیت منابع دولتی اظهار کرد: نیازها و اولویت‎های عرصه سلامت آن قدر زیاد است که اعتبارات و منابع دولتی به تنهایی قادر به تأمین آنها نیست و تنها اتکا به منابع دولتی سبب وارد شدن ضربات سنگینی به حوزه سلامت شده است.

وی با اشاره به منابع خدادادی نهفته در بین نیکوکاران اضافه کرد: نیکوکاران می‎توانند در تحول جامعه اسلامی معجزه کنند و متولیان امر در دولت نیز باید به اعجاز نیکوکاران باور داشته و با روش‎های مؤثر و هنرمندانه و استفاده از ابزارهای خلاقانه و مبتکرانه ارتباط بین دولت و نیکوکاران را تسهیل و فراهم کنند.

دکتر ساکی با تاکید بر اینکه ایران، نظامی مقدس و مذهبی است و دنیا هیچ نظامی بهتر از جمهوری اسلامی هرگز به خود ندیده است بیان کرد: به لطف خداوند مسئولین تراز اول مملکت نیز همه از صلحا بوده که تمام تلاش آنها توزیع امکانات دولت در بین مردم به مساوات بوده اما امکانات دولت محدود است و دولت به تنهایی قادر به تأمین همه نیازها نیست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: خداوند ملت ما را آن‌قدر قوی قرار داده که می‎تواند با نگاه به درون و بدون چشم‎داشت و نیاز به بیگانگان روی پای خود ایستاده و تمام مایحتاج خود را برآورده کند و یکی از منابع و گنجینه‎های بزرگ، نیکوکاران ایران اسلامی است که امید آینده سلامت جامعه هستند.

وی ادامه داد: اگر مشارکت خیرین حوزه سلامت به ‎خوبی جلب شود، سلامت استان توسعه پیدا خواهد کرد.

ساکی گفت: نیکوکاران نقطه اصلی امید حوزه سلامت کشور هستند که ظرفیت آنها باید با متمرکز کردن و ساماندهی، توانمندی آنها در جهت تأمین نیازهای حوزه سلامت کشور به‎ کار گرفته شود.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: لرستان ، سلامت ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.