سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد پارک‌های مهارت از سوی دانشجویان نخبه

مدیر کل دفتر امور مهارت‌های پیشرفته سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: دانشجویان نخبه‌ای که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مهارتی را آموخته باشند می‌توانند نسبت به ایجاد پارک‌های مهارت اقدام کنند.

 پوراندخت نیرومند درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران صورت گرفته دانشجویان نخبه این دانشگاه که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مهارتی را آموخته باشند می‌توانند در شهرهای خود پارک‌های مهارت کنند.  
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه با این اقدام از مهاجرت بی ریویه به شهرها جلوگیری می‌شود تصریح کرد: در این راستا با اعطای مجوز ایجاد موسسات آموزش فنی و حرفه‌ای آزاد به شرکت‌های دانش‌بنیان واجد شرایط مستقر در پارک‌ها بر اساس ضوابط و مقررات سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عمل می‌شود.  
 
مدیرکل دفتر امور مهارت‌های پیشرفته سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: شناسایی و معرفی ایده‌های نو: طرح‌های نوآورانه و اختراعات به پارک‌، برگزاری آزمون‌های ارزشیابی مهارت و صلاحیت حرفه‌ای و صدور گواهینامه برای پذیرفته شدگان از تعهداتی است که سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در تفاهم نامه با پارک‌ علم و فناوری دانشگاه تهران تقبل کرده‌ است. 
انتهای پیام/

برچسب ها: مهارت ، آموزش ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.