سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیویورک تایمز ؛

برنامه دولت اوباما برای کمک به شورشیان سوریه

دولت اوباما در نظر دارد به منظور کمک به مخالفان دولت سوریه برای خروج از بن بست هم زمان در میدان جنگ و مذاکرات به برخی شورشیان حقوق پرداخت کند و در زمینه حمل و نقل و انتقال اطلاعات به آنها بیشتر کمک کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری شین هوا ، ‌این مطلب را روزنامه نیویورک تایمز در شماره روز سه شنبه نوشت. نیویورک تایمز به نقل از مسئولان دولت آمریکا نوشت رئیس جمهوری آمریکا و دیگر مقامات غربی علاوه بر این اعلام کردند با پیشنهادهای عربستان سعودی و کشورهای دیگر برای رساندن سلاحهای پیشرفته تر به گروههای شورشی مخالفتی ندارند.

به نوشته نیویورک تایمز روسای اطلاعاتی کشورهای به اصطلاح دوست سوریه هفته گذشته در واشنگتن به صورت محرمانه دیدار کردند تا روشهای بهتری برای ارائه این کمک جدید به گروههای شورشی پیدا کنند.

نیویورک تایمز مدعی شد :  این نشست شرکت کنندگان را به این نتیجه رساند که راه و روش دیپلماتیک کارساز نیست مگر این که بشار اسد متحمل شکست های نظامی قابل توجهی بشود.

دور دوم کنفرانس بین المللی ژنو دو درباره سوریه روز شنبه بدون دستیابی به نتایج چشمگیر برگزار شد و دولت سوریه و مخالفان نتوانستند تاریخی برای دور بعدی گفتگوها مشخص کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.