سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

رسیدگی به رفع معضل ترافیکی در مبادی گمرکی آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی از رسیدگی به رفع معضل ترافیکی در مبادی گمرکی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه میرهاشم سید احمدی در حاشیه بازدید از گمرک بازرگان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات موجود در گمرک بازرگان می‌تواند نقش مهمی در تسریع روند توسعه منطقه آزاد ماکو نیز داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت همکاری و همدلی سازمان‌های مجاور در مبادی گمرکی آذربایجان غربی، از تلاش‌های مکرر برای برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور رفع مشکل صف‌های طولانی کامیون‌های ترانزیتی خبر داد.

سید احمدی سخت‌گیری‌ها و حساسیت‌های بازرسان ترکیه‌ای در نقطه صفر مرزی را یکی از دیگر عوامل ایجاد این صفوف طولانی عنوان کرد و گفت: این سخت‌گیری‌ها در زمینه ورود سوخت و برخی کالاهای دیگر بیشتر بوده و با بازرسی تک تک کامیون‌ها سبب افزایش ترافیک کامیون‌ها در این منطقه می‌شود.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی بر لزوم تلاش‌های لازم برای رفع معضل ترافیک در این منطقه تأکید کرد و گفت: این تلاش‌ها می‌تواند در روان‌سازی ترافیک در این منطقه نقش مهمی داشته و در تسریع روند توسعه‌ای آن موثر باشد.

وی همچنین واگذاری مدیریت مرزی به ارگان خصوصی را در نتیجه‌بخش بودن آن بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با رسیدگی به این مسائل می‌توان از مشکلات موجود در مناطق مرزی کاست.

سید احمدی تصریح کرد: با بهره‌برداری از زیرساخت‌ها در سال آینده می‌توان شاهد تسهیل در روان‌سازی واردات و صادرات و تشریفات گمرکی در این منطقه بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.