سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فيلم هاي آذربايجان شرقي و فارس مهمان خانه هاي شما

دو فيلم تلويزيوني «تلالو» و «بيراهه»از توليدات مراكز استان‌ها 5شنبه و جمعه از شبكه شما پخش مي شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي معاونت امور استان ها فيلم تلويزيوني «تلالو» به كارگرداني جواد مزدآبادي و تهيه كنندگي آرش زينال خيري، از توليدات صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي، 5 شنبه ساعت 23 از شبكه شما روي آنتن مي‌رود.
 
در اين فيلم زني خلافكار به نام رويا با ترفندي زمينه آشنايي خود را با حامد، مهندس و بازرس صنايع فراهم مي‌آورد تا از اين طريق خود و اعضاي باندي كه او عضوآن است در مزايده‌اي برنده شوند كه قرار است برگزار شود. حامد نمي‌پذيرد اما به تدريج....
 
شهرام ابراهيمي، هاله ميرهادي، حسن اسدي و مينا جعفرزاده در اين فيلم در ژانر خانوادگي و اجتماعي ايفاي نقش كرده‌اند.
 
فيلم تلويزيوني «بيراهه» به كارگرداني مهدي قاسمي و تهيه كنندگي سيروس حميدي، از توليدات صدا و سيماي مركز فارس، جمعه 2 اسفند ماه ساعت 13 از شبكه شما روي آنتن مي‌رود.
 
داستان اين فيلم درباره حسن مستاجر خانه قديمي است كه نادر در آن به عنوان آشپز مشغول به كار شده است. خانه‌اي كه به ناصري عتيقه فروش تعلق دارد كه با دلالان و قاچاقچيان عتيقه ارتباط دارد و در پي تصاحب لاله‌هاي عتيقه خواهرش است. از طرفي حسن براي تامين بخشي از هزينه خريد يك خانه و رهايي از مستاجري به سراغ دوست پدرش در روستا مي‌رود. دوست پدر حسن انگشتري چشم و چراغي به او مي‌دهد كه از سوي پدرش براي وي گذاشته شده اما نبايد انگشتر را بفروشد و بايد....
 
افسر اسدي، زهرا سعيدي، نسرين نكيسا، شهربانو موسوي، نادر شهسواري و مهدي فقيه در اين فيلم در ژانر خانوادگي و اجتماعي ايفاي نقش كرده‌اند.
برچسب ها: خانه ، قاسمی ، فیلم ، ترفند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.