سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

فارس میزبان همایش علمی سراسری رباتیک

همایش علمی سراسری رباتیک با حضور اساتید ملی و بین المللی در شیراز برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ همایش علمی رباتیک با حضور صد نفر از اساتید و دانشجویان رشته‌های مهندسی کشور و دو استاد برجسته بین‌المللی رباتیک در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این همایش علمی، پروفسور مارک دی بِرگ (Prof. Mark de Berg ) از دانشگاه Eindhoven کشور هلند و پروفسور جواکیم گودماندسون (Prof. Joachim Gudmundsson) از دانشگاه Sydney کشور استرالیا به ارائه مطالبی در خصوص «آنالیز الگوریتم در هندسه محاسباتی» و «کاربردهای هندسه محاسباتی» پرداختند.

سید علی‏اکبر صفوی، قائم‏مقام سرپرست دانشگاه شیراز در این همایش با اشاره به سابقه حدود 70 ساله دانشگاه شیراز در عرصه آموزشی و پژوهشی، به بیان گوشه ای از افتخارات این دانشگاه پرداخت.

وی ادامه داد: در قالب این همایش یک پنل تخصصی با حضور اساتید خارجی و اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز درباره دستاوردهای جدید علم رباتیک اجرا شد و شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این مسوول با تاکید بر حمایت کامل از انجمن های علمی و فعالیت های پژوهشی به ویژه علوم بین رشته ای افزود: 14 انجمن از 64 انجمن علمی دانشجویی دانشگاه شیراز در زمینه علوم بین رشته ای فعالیت می کند.

انجمن بین رشته ای رباتیک دانشگاه شیراز به عنوان اولین انجمن بین رشته ای رباتیک در دانشگاه شیراز در سال 1390 با حمایت جمعی از اساتید دانشکده های مهندسی برق و کامپیوتر و مکانیک تحت سرپرستی سید علی اکبر صفوی و مدیریت امور علمی دانشگاه شیراز تاسیس شد./ب

انتهای پیام/

برچسب ها: فارس ، همایش ، رباتیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.