سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده پارلمان جیبوتی:

امروز جهان اسلام از تحجر و تروریست محفوظ نیست/همبستگی با فلسطین را اعلام می‌کنم

نماینده پارلمان جیبوتی در نهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی گفت: در جهان اسلام کشور‌ها از تحجر و تروریست محفوظ نیستند اما تلاش‌های کشورمان در سالهای گذشته موجب شده که این امید در میان ملت ما به وجود آید که با همبستگی می‌توانیم در مقابل این پدیده شوم ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ نماینده پارلمان جیبوتی در نهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از پارلمان ایران و همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات پارلمانی جیبوتی در فوریه سال ۲۰۱۳ انجام شد و مجلس ملی این کشور رسمیت یافت و این مسئله موجب شد که اپوزیسیون نیز وارد پارلمان شود و این مسئله یک گام بزرگ بود و تاثیر مثبتی در جهت انسجام ملی ما به همراه داشت.  
 
وی ادامه داد: در جهان اسلام کشور‌ها از تحجر و تروریست محفوظ نیستند اما تلاش‌های کشورمان در سالهای گذشته موجب شده که این امید در میان ملت ما به وجود آید که با همبستگی می‌توانیم در مقابل این پدیده شوم ایستادگی کنیم.  
 
نماینده پارلمان جیبوتی ادامه داد: ما در مورد سومالی همبستگی خود را ثابت نموده‌ایم و هنگ اعزامی از کشور ما در حال مبارزه به نفع این کشور است.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده کشورم پیام همبستگی با فلسطین را اعلام می‌کنم و موفقیت کامل برای نهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی آرزومندم. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.