سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات صد‌ها تن از شهروندان سوری در حمایت از ارتش و نظام

مردم سوریه بار دیگر با برگزاری تظاهرات در شهر‌های مختلف حمایت خود را از نظام نشان دادند و تروریسم را محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، صدها هزار تن از شهروندان سوری با تجمع در خیابان ها حمایت خود را از ارتش سوریه و وحدت این کشور و مخالفت خود را با تروریسم اعلام کردند.

"رنا ابو دیاب" گزارشگر این شبکه در گزارش خود به تجمع شمار زیادی از اهالی منطقه دفّ الشوک در استان ریف دمشق اشاره کرد و افزود شرکت کنندگان در این تجمع فریاد «زنده باد ارتش سوریه» سر دادند. 

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع گفت: اهالی دف الشوک از ارتش سوریه حمایت می کنند. همه اهالی این منطقه از زن و مرد و کودک به صورت خودجوش به اینجا آمده اند تا حمایت خود را از بشّار اسد اعلام کنند. 

در ادامه این گزارش آمده است: اهالی این منطقه در این تجمع بر پایبندی خود به اصول ثابت ملی تاکید و از فداکاری های ارتش در حمایت از کشور، قدردانی کردند. 

یکی از تظاهرکنندگان گفت: همه ما سوری‌ها با یکدیگر برادر هستیم. همه ما با هم متحد هستیم. 

شمار زیادی از اهالی منطقه خربة الورد در استان ریف دمشق نیز با برگزاری تجمع مشابهی مخالفت خود را با تروریسم و حمایت خود را از سوریه و ارتش آن اعلام کردند. شرکت کنندگان پرچم سوریه را با خود حمل می کردند. 

یکی از این تظاهرکنندگان گفت: فقط نظام سوریه نماینده ماست و الجربا و دیگران به هیچ وجه نماینده ما نیستند. 

یکی از تظاهرکنندگان نیز ضمن حمایت از سوریه و ارتش این کشور، به افراد مسلحی که از خارج به سوریه آمده اند اشاره کرد و ترکیه، عربستان سعودی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را لعن و نفرین کرد. 

حمص یکی دیگر از شهرهای سوریه بود که شمار زیادی از اهالی آن در حمایت از ارتش و مخالفت با اقدامات تروریستی تظاهرات کردند و بر ادامه مبارزه با تروریسم تا برقراری امنیت در سوریه تاکید کردند. 

اهالی الحسکه نیز در تجمعی با عنوان «قصیده هایی برای مدافعان کشور» شرکت کردند و طی آن همایش شعر مردمی افتتاح شد و شرکت کنندگان با سوریه و ارتش آن بیعت مجدد کردند. 

کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این تجمع نیز حمایت خود را از ارتش، اعلام و بر وحدت مردم سوریه و مقاومت و پایداری آنها تاکید کردند. 

یکی از نظامیان سوری نیز که در جمع شرکت کنندگان در این تجمع بود تاکید کرد تا آخرین قطره خون خود از سوریه و خاک آن دفاع می کنیم. 

یکی از شرکت کنندگان نیز خطاب به اعرابی که آنها را اعراب صهیونیست خواند گفت: شما نمی توانید ملت سوریه را از هم بپاشید. 

شرکت کنندگان پرچم سوریه و تصاویری از بشّار اسد رئیس جمهور این کشور را با خود حمل می کردند. 

شمار زیادی از اهالی اردوگاه پناهندگان فلسطینی در حماه نیز با برپایی تظاهراتی گسترده حمایت خود را از ارتش سوریه اعلام کردند و جنایت تروریست‌ها را در روستای معان محکوم کردند. 

شهر السَلَمیه در حومه حماه نیز شاهد تظاهرات مشابهی بود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.