سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۱۲ رشته آموزشی جدید در مقاطع مختلف

مجوز راه اندازی ۱۲ رشته آموزشی جدید در مقاطع مختلف از جمله PHD، فلوشیب، فوق تخصصی، کار‌شناسی ارشد و کار‌شناسی پیوسته صادر شده است.

دکتر محمد رضا دارابی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: مجوز ‌این تعداد رشته آموزشی با پیگیری و تلاش گروههای آموزشی و اعضاء هیئت علمی دانشگاه در مقاطع مختلف از جمله PHD، فلوشیب، فوق تخصصی، کار‌شناسی ارشد و کار‌شناسی پیوسته صادر شده است. 
 
وی افزود: رشته‌های اکو کاردیوگرافی با پذیرش یک دستیار برای یک سال، نازایی با پذیرش یک دستیار برای یک سال، بافت‌شناسی دهان با پذیرش دو نفر؛ جراحی سرو گردن با پذیرش یک نفر، رینولوژی با پذیرش یک دستیار در مقطع فلوشیب، کلیه کودکان در مقطع فوق تخصصی با پذیرش یک نفر از جمله رشته‌های افزوده شده در مقاطع فلوشیپ و فوق تخصصی هستند. 

دارابی تاکید کرد: ‌همچنین رشته شیمی دارویی در مقطع PHD با پذیرش سه دانشجو برای یک دوره، کنترل دارو در مقطع PHD (تمدید مجوز) و پزشکی مولکولی در مقطع PHD (تمدید مجوز)، مشاوره در مامایی در مقطع کار‌شناسی ارشد با پذیرش هشت نفر، بهداشت حرفه‌ای در مقطع کار‌شناسی پیوسته در دانشکده‌های بهداشت مشهد با پذیرش ۲۰ دانشجو و تربت جام با پذیرش ۱۵ دانشجو از جمله رشته‌های آموزشی ایجاد شده در مقاطع دکترای تخصصی و کار‌شناسی ارشد به شمار می‌رود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.