سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/امشب:

رييس سازمان ميراث فرهنگي وارد کرمان مي شود

مدير كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي وگردشگري استان كرمان گفت : مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برای بازدید از چند شهرتاریخی و شرکت در همایش راهنمایان گردشگری سراسر کشور به کرمان سفر می کند.

علي مهاجري صبح امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، افزود : اين همايش با حضور مسئولان كشوري و جمعي از استادان بزرگ كرمان برگزار مي شود.

وی تصریح کرد : معاون رییس جمهور در كارگروه گردشگري استان شركت و به شهرستانهاي بم و جيرفت و بخش ماهان نیز سفر خواهد كرد.

مهاجری با تاكيد بر نقش راهنمایان تورهای گردشگری در میزان رضایت گردشگران و جذب آنها ، گفت : در صورتيكه این مسئله مورد توجه مسئولان مرتبط با گردشگري قرار گيرد مي توانيم در رونق صنعت گردشگری موفق شويم.

مدير كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي وگردشگري استان كرمان با اشاره به راه اندازي انجمن صنفي راهنمايان گردشگري استان در سال 1382 تصریح کرد: اين انجمن در راستای حمایت از تور راهنمایان راه‌اندازی شده و اداره كل ميراث فرهنگي نيز برای حمايت از آنها همه توان خود را بكار مي برد.

مهاجري خاطرنشان کرد: در همايش راهنمايان گردشگري 700 نفر از سراسر ايران شركت مي كنند كه از اين تعداد 170 نفر از استان کرمان حضور دارند كه به زبانهاي مختلف دنيا مسلط و در هر موقعيتي مي توانند از گردشگران پذيرايي و آنها را راهنمايي كنند.

هفتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور از امروز با بازدید میهمانان از گنبد جبلیه کرمان، باغ شاهزاده و آستانه شاه نعمت الله ولی ماهان آغاز می شود و تا جمعه ادامه دارد./س


برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.