سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار استقلال قبل از دیدار با ملوان

کاروان استقلال ساعت 15:30 دوشنبه به سمت انزلی حرکت کرد، آبی‌پوشان پس از یک ساعت به رامسر رسیدند و سپس با اتوبوس راهی انزلی شدند. گزارشی از این سفر تهیه کرده‌ایم که می‌توانید در زیر بخوانید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیرحسین صادقی، مدافع ملی‌پوش استقلال دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده و این احتمال وجود دارد که امیرحسین در ترکیب آبی پوشان مقابل ملوان قرار نگیرد، با این حال پزشکان تا لحظه آخر پای مدافع تیم را درمان می‌کنند و اگر وی آماده باشد به میدان خواهد رفت.

* سپیدرود نه پدیدکنار

آبی‌پوشان به محض رسیدن به انزلی با هماهنگی‌های از پیش انجام شده راهی هتل سپیدکنار شده‌اند و معمولا استقلالی‌ها در مدت زمان اقامتشان در انزلی این هتل را انتخاب می‌کنند سرپرست تیم هم تایید کرد که نام هتلشان سپید کنار است نه سپیدرود!

* از مهرآباد تا رامسر

شاگردان قلعه‌نویی ابتدا از فرودگاه مهرآباد به سمت رامسر پرواز کردند و بعد با اتوبوس راهی انزلی شدند، استقلالی‌ها پس از دو ساعت به انزلی رسیدند و در محل اقامتشان استراحت کردند.

* ساموئل جایگزین صادقی مصدوم

در صورتی که امیرحسین صادقی از فهرست 18 نفره خط بخورد و مصدومیتش برطرف نشود قلعه‌نویی جی‌لوید ساموئل را جایگزین وی در دیدار مقابل ملوان می‌کند.

پیش از این ساموئل دردیدارهای گذشته پست دفاع تجربه بازی داشته است.

گفتنی است، صبح امروز از صادقی تست پزشکی می‌گیرند تا تکلیف این موضوع مشخص شود.

*آنالیز ملوان در اردوگاه آبی

امیر قلعه‌نویی در هتل سپیدکنار با بازبینی فیلم بازی ملوان نکات لازم را به شاگرانش گوشزد کرد تا آبی‌پوشان امروز با تمام قوا به مصاف قوی سپید بروند و از طرفی با کسب سه امتیاز خودشان را به جام قهرمانی نزدیکتر کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.