سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

مهم‌ترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در مردادماه سال 92

مهم‌ترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در مرداد ماه سالی که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در مردادماه سالی که گذشته به شرح ذیل است:

هاني‌زاده:  پرونده‌سازي عليه حزب‌الله لبنان ناشي از رفتارهاي دوگانه اتحاديه اروپاست
يک کارشناس مسائل سياسي با بيان اينکه هدف اتحاديه ارپا به انزوا کشاندن حزب الله لبنان است، گفت: غرب بايد بداند چنين اعمالي نه تنها محبوبيت حزب‌الله را کاهش نمي‌دهد، بلکه باعث افزايش جايگاه مردمي حزب الله در لبنان و منطقه خواهد شد.

يك منبع آگاه:  تأسيس دانشگاه توسط احمدي‌نژاد منوط به تأييد رئيس‌جمهور دولت يازدهم است
يك منبع آگاه در مورد تاسیس دانشگاهی از سوی احمدی‌نژاد با بیان اینکه این مسئله منع قانونی ندارد، گفت: با توجه به برگزاري آخرين جلسه رئيس دولت دهم به عنوان رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي مسلما بررسي ساير موارد تأسيس دانشگاه احمدي‌نژاد در جلسه‌اي به عهده رئيس‌جمهور دولت يازدهم خواهد بود.
 
بیانیه اتحادیه اول به مناسبت فرارسیدن روز قدس
تشکل دانشجویی "اتحادیه اول" دانشگاه آزاد در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد: روز قدس نماد فریادی بلند در برابر زورگویی و ستم‌گری و سرآغاز حرکت به سوی خورشید رهایی سرزمین‌های اشغالی از سیطره ددمنشان صهیونیست است.

کريمي:  وضعيت فعلي دانشگاه‌هاي ما متناسب با پتانسيل علمي کشور نيست
"مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شريف" گفت: متاسفانه وضعيت فعلي دانشگاه‌هاي ما چندان متناسب با پتانسيل علمي کشور نيست و اين نتيجه غفلت و عدم توجه مسئولان به نيازهاي اين حوزه است.

عبدي:  علماي اسلام نسبت به هتک حرمت مقدسات هشدار دهند
"دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران" نقش علما و مراجع ديني را براي جلوگيري از توهين به مقدسات شيعيان انکار ناپذير دانست و گفت: علماي اسلام چه شيعه و چه سني در هر کجاي دنيا بايد نسبت به اين اتفاقات هشدار دهند چرا که عدم مقابله با اين بي‌حرمتي‌ها و کشتار شيعيان و مسلمانان، به قبيح‌تر شدن دشمنان اسلام منجر خواهد شد.

نیروی انتظامی با هتاکان امر به معروف برخورد قاطع داشته باشد
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شهرری با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تعرض به دختر چادری آمر به معروف، از نیروی انتظامی خواست برخورد قاطع و جدی با هتاکان امر به معروف داشته باشد.

کنعاني‌مقدم:  اقدام اتحاديه اروپا عليه حزب‌الله مشارکت در جنايات صهيونيست‌هاست
"دبير انجمن بين‌المللي ضد صهيونيستي" با اشاره به اینکه تصميم اتحاديه اروپا عليه حزب‌الله مشارکت در جنايات صهيونيست‌ها است، گفت: اتحادیه اروپا پيش از اين نيز با کمک‌هاي تسليحاتي به تروريست‌هاي سوريه نشان داده بود که اهداف صهيونيستها را در منطقه دنبال مي‌کند.

توصيه‌هاي رمضاني رهبر معظم انقلاب در ديدار با دانشجويان
بخشي از فرامين مقام معظم در ديدار با نخبگان و فعالان دانشجويي در ماه رمضان سال‌هاي گذشته را در گزارش زير بخوانيد.

وزیر علوم:  اسلامی شدن دانشگاه‌ها برنامه اصلی من در چهار سال گذشته بود
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی از اسلامی شدن دانشگاه‌ها به عنوان برنامه اصلی خود در چهارسال گذشته یاد کرد.

احمدزاده: تشکيل اردوي بازسازی عتبات‌ عالیات از سوي بسیج‌ دانشجویی دانشگاه امام‌ صادق(ع)
"مسئول بسیج دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)" از تشکیل اردوی بازسازی عتبات عالیات با همکاری بسیج دانشجویی این دانشگاه و ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد و گفت: جمعی از دانشجویان به منظور کارهای عمرانی و فرهنگی با رویکرد تربیتی در کشور عراق در این اردو شرکت خواهند کرد.

فروغي: مذاکره با آمریکا تایید توسعه نامشروع رژیم صهیونیستی است
"جانشين بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع)" با بیان اینکه مذاکره با رژیم صهیونیستی جنایتکار زمینه قدرت یابی و تداوم حیات این هویت جعلی را فراهم می‌کند، گفت: هرگونه مذاکره با آمریکا و یا رژیم غاصب اسرائیل، تایید توسعه نامشروع این رژیم و افزایش فشارها بر مردم مظلوم فلسطین است.

یادداشت/  رژیم صهیونیستی؛ تحمیل جغرافیا، تحریف تاریخ
مسئول بسیج دانشگاه شهید بهشتی در طی یادداشتی بیان کرد: آنچه امروز جهانیان به وضوح در سرزمین فلسطین نظاره می‌کنند چیزی جز غارت، جنایت، غصب اراضی از سوی صهیونیست‌ها نیست که محصول اندیشه استعمارگران تاریخ برای ایجاد حفره‌ای در کانونی‌ترین منطقه جهان، خاورمیانه است.

ملکوتیان:  اقدام اروپا علیه حزب‌الله انفعال در قبال بیداری اسلامی است
"استاد دانشگاه تهران" با بیان اینکه تصمیم اتحاديه اروپا علیه حزب الله يک برخورد انفعالي در مقابل بيداري اسلامي در جهان است، گفت: دولتمردان اروپايي با اتخاذ این قبیل تصمیم‌ها استقلال کشورهاي خود را با بی‌‌ارادگی فداي يک بازيگر در حال افول مي‌کنند.

جلیلی:  غرب نمی‌تواند با سنگ اندازی مانع پيشرفت علمي ایران شود
"استاد دانشگاه تهران جنوب" گفت: ایران در حوزه علمی روند رو به پیشرفتی را طی می‌کند، لذا سنگ اندازی غرب نمی‌تواند جلوی تولید علم و پژوهش در جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

چمندي:  رفتار دوگانه دولت‌مردان آمريکايي‌ راهي براي مذاکرات نخواهد گذاشت
دبيرکل جامعه اسلامي دانشجويان گفتار دولت‌مردان آمريکايي را متناقض با رفتار آنان دانست و گفت: دولت آمريکا بايد سياست‌هاي خود را در قبال ايران تغيير دهد؛ چرا که جمهوري اسلامي ايران بر سر هستي و نيستي خود با کسي مذاکره نخواهد کرد.

تاسیس دانشگاه احمدی‌نژاد در تهران تایید شد
مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تاسیس دانشگاه بین المللی احمدی نژاد در تهران رسماً تایید شد.

بندايي: درخواست مذاکره غربي‌ها پشتوانه منطقي ندارد
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي با تاکيد بر اينکه سياست غرب همواره منافع صهيونيست را تأمين کرده، گفت: دولت‌مردان آمريکايي براي نشستن بر سر ميز مذاکره با ایران هيچ منطقي را دنبال نمي‌کنند.

عبدي: خانواده شهداي هسته‌اي مهمان ضيافت افطار انجمن مستقل دانشگاه تهران
دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران: از برگزاري ضيافت افطار اين انجمن با حضور نمايندگان ادوار اتحاديه انجمن‌ مستقل دانشگاه تهران و خانواده‌هاي شهداي هسته‌اي خبر داد.

حدادعادل:  انقلاب ايران مانند یک چراغی در دنیای تاریک است
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: انقلاب ما مانند یک چراغی در دنیای تاریک است، اما امروزه به صورت مکرر تلاش می کنند این چراغ را خاموش کنند، شما باید تلاش کنید تا این چراغ خاموش نشود.

حجت‌الاسلام محمدیان:  حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها نمادین نیست
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: حضور دانشجویان در دانشگاه ها نمادین نیست بلکه در طی این سالها ثابت کرده اند که وابسته به نظام هستند و همیشه در خط اول انقلاب خواهند ماند.

شمس‌الدين:  تحريم‌ها جوانان ما را به خودباوري مي‌رساند
"دبير جامعه اسلامي دانشگاه اصفهان" با بیان اينکه تحريم‌ها براي ما يک فرصت است، گفت: جوانان و نخبگان علمی ما به این نتیجه رسیدند که استعداد و توانایی اختراع و تولید در تمامی عرصه‌ها را دارند و می‌توانند بدون وابستگی و با تکيه بر توانمندي‌هاي خود چرخ هاي کشور را به حرکت در آورند.
 
روستاآزاد: استفاده از ظرفيت دانشگاه در صنايع تنها راه مقابله با تحريم
"رئیس دانشگاه صنعتی شریف" با بيان اينکه میزان قابل توجهی از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها هنوز در صنایع مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است، گفت: با ایجاد حلقه اتصال و همکاری میان دانشگاه، وزارت علوم، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت صنایع می‌توان بسیاری از کالاهای مورد نیاز را در داخل کشور تولید کرد.

عبدي:  تاسيس دانشگاه احمدي‌نژاد در تهران با توزيع امکانات در کشور مغاير است
"دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران" با بيان اينکه بهتر است پيش از تاسيس دانشگاه‌ احمدي‌نژاد برآوردي از ميزان نياز جمعيت تهران به مراکز آموزشي گرفته شود، گفت: با توجه به اينکه مناطق محرومي از کشور براي پرورش استعداد جوانانشان نیاز به مراکز علمی دارند، تاسيس چنين دانشگاهي در يکي از اين مناطق به عدالت نزدیک‌تر است.

جهاد دانشگاهی با چه هدفي شكل گرفت؟
هدف از فرمان تشكيل نهاد انقلابي جهاد دانشگاهي از سوی حضرت امام(ره) زدودن فرهنگ منحط غربي از مراكز علمي و فرهنگي كشور و همچنین این نهاد به عنوان پلي ميان دانشگاه، بخش صنعت و خدمات كشور معرفي شد.
 
يادداشت/  ايران مقتدر در سايه پرهيز از ساده انديشي در سياست خارجي
عضو هيئت علمي دانشکده علوم سياسي دانشگاه آزاد تهران مرکز در يادداشت خود آورده است: طراحي و اجراي سياست خارجي در شرايط كنوني جهان كاري دشوار و خطير است و همكاري مردان با تجربه و با تدبير را طلب مي‌كند که بايد از ساده‌انديشي و خوش‌بيني‌هاي بي‌جا و هم‌چنين از شتاب‌زدگي به شدت پرهيز كنيم.

پركره:  تاسيس دانشگاه احمدي‌نژاد در تهران منافاتي با عدالت محوري وي ندارد
"مشاور عالی دانشگاه آزاد" با بيان اينکه احداث دانشگاه جامع بين‌المللي تعارضي با عدالت محوري احمدي‌نژاد ندارد، گفت: هرقدر فضاي علمي در کشور تاسيس شود فضاي رقابت علمي تقويت شده و اين امر باعث رشد و تعالي کشور به لحاظ علمي‌، معنوي و فرهنگي خواهد شد.

جهانگيري: تحريم محصولات غربي راه مقابله با دخالت بيگانگان در منطقه
عضو هیئت علمي دانشگاه تهران گفت: کشورهاي مسلمان با تحريم اقتصادي و عدم خريد محصولات غربي مي‌توانند در مقابله با دخالت‌هاي بيگانگان در منطقه نقش به سزايي داشته باشند.

نيازي:  نمايندگان با تعهد، منطق، وحدت و اعتماد زمينه فعاليت دولتي مقتدر را مهيا کنند
عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي با تاکيد براينکه انتخابات رياست جمهوري تبلور اراده ملي ملت ايران بود، گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تاييد صلاحيت وزرا تعهد، منطق، وحدت و اعتماد را سرلوحه کار خود قرار دهند و با يک کار کارشناسي زمينه را براي فعاليت دولتي مقتدر و کارآمد مهيا کنند.

يادگاري:  مرخصي اجباري کارکنان جهاد دانشگاهي ربطي به تغيير کابينه دولت ندارد
رئيس جهاد دانشگاهي ادعاي برخي رسانه‌ها مبني بر مرخصي اجباري كاركنان جهاد دانشگاهي به دليل تغيير دولت و كابينه را رد کرد.

عبدي:  غفلت کشورهاي اسلامي موجبات قدرت گرفتن دشمن در منطقه را فراهم مي‌کند
"دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران" با اشاره به اينکه غفلت کشورهاي مسلمان در همدلي بايکديگر موجبات قدرت گرفتن دشمن در منطقه را فراهم مي‌آورد، گفت: هژموني کشورهاي غربي و سلطه پذيري برخي سران کشورهاي اسلامي باعث شده تا بيگانگان جرأت حضور در منطقه را به خود داده و به حريم مسلمانان تعدي کنند.

مصطفي‌پور:  تشکل‌هاي دانشجويي با دوري از حواشي به ارتقاء دستاوردهاي علمي كمك كنند
"مسئول بسيج دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي" با تاكيد بر اينكه تشکل‌هاي دانشجويي براي کمک به پيشرفت‌هاي علمي بايد از سياسي‌کاري اجتناب کنند، گفت: يکي از ويژگي‌هاي مهم دانشجو سياسي بودن است اما از مسائلي که موضوعات علمي را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد، دوري کند.

رضايتي:  دانشگاه سياست‌زده از پيشرفت علمي باز مي‌ماند
دبير تشکيلات اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل سراسر کشور با تاکيد بر اينکه فضاي دانشگاه‌ مي‌تواند سياسي باشد، اما سياست‌زده نه، گفت: در دانشگاه‌ نبايد از مسائل، حاشيه‌هاي سياسي ساخته شود؛ چرا که با اين شرايط ديگر نمي‌توان توقع توليد علم و فرهنگ داشت.

جهانگيري:  سياست آمريکا تحت تاثير يک درصدي‌ها تغيير نخواهد کرد
یک استاد دانشگاه تهران لزوم ارتباط ايران را با دولت آمريکا تنها تغییر در سیاست و عملکرد آن‌ها امکان‌پذیر دانست و گفت: تا زمانی که یک درصد از مردم آمریکا برای 99 درصد دیگر تصمیم‌گیری می‌کنند و قدرت تاثيرگزاري بر مردم در اختيار رسانه‌های صهیونیستي است، تغییر در سیاست‌های استعماری این کشور امکان‌پذیر نخواهد بود.

مرندي:  تاسيس دانشگاه احمدی‌نژاد مغاير اصل تمرکززدایی نيست
"عضو کانون دانشگاهيان" گفت: اگر دانشگاهی که احمدی‌نژاد خواستار تاسیس آن است، بین‌المللی، علمی و قوی باشد احداث آن در پایتخت مغايرتي با اصل تمرکززدايي نخواهد داشت.

داداش‌پور:  لزوم توجه ويژه دولت يازدهم به موانع تبديل علم به صنعت در کشور
عضو کانون دانشگاهيان نقش تشکل‌هاي دانشجويي را در ايجاد تعامل بين دانشگاه و دولت سازنده دانست و گفت: تبديل علم به فناوري و صنعت در کشور ما با يک چالش جدي روبرو است، لذا دولت بايد با بسترسازي لازم براي تعامل سازنده بين دانشگاه به عنوان جريان توليد علم با مراکز صنعتي، روند تبديل علم به صنعت را ساماندهي کند.

روغني‌ها:  رسانه‌ها بايد انتظارات منطقي مردم را به گوش مسئولان برسانند
یک استاد دانشکده خبر ايجاد فضاي بانشاط و رو به جلو را براي مردم و مسئولان يکي از وظايف رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها در کنار ارائه تصوير واقعي جامعه به مردم بايد توقعات و انتظارات منطقي و قابل اجراي آن‌ها را به صورت کاملا شفاف به مسئولان ارائه دهند.

بيانيه: جوانان مصري! اتفاقات را مديريت کنيد و نگذاريد انقلاب مردمي به انشقاق مبدل شود
در بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد آمده است: به تمامی جوانان بیدار و آزاد طلب و مسلمان مصر توصیه می‌کنیم که نگذارید انقلاب مردمی به انشقاق مردمی مبدل شود و با روشنگری و تلاش برای وحدت ملی مدیریت اتفاقات را در دست بگیرد و از دخالت اغیار در تحولات کشور خود جلوگیری کنيد.

اکبري: چاپ نقش "نظامي گنجوي" روي اسکناس‌هاي جمهوري آذربايجان؛ استقراض هويت ايراني
عضو هيئت علمي دانشگاه تهران با انتقاد از عملکرد جمهوری‌آذربایجان گفت: جمهوری آذربایجان به دليل اينکه سال‌ها زیر سیطره شوروی سابق بوده‌، امروز سعي دارد تا به هر وسیله‌ براي خود فرهنگ‌سازی کند.

واکنش حجت‌الاسلام ثقفي به دولت جمهوري آذربايجان
"يک كارشناس تاريخ" در واکنش به انتساب نظامي گنجوي به جمهوري آذربايجان از سوي دولت اين کشور، گفت: مسئولان فرهنگي باید با تکیه بر اصالت فرهنگ و زبان ایرانی که همان فرهنگ اسلامی است و مستندات تاریخی، از طرح مسائل متعصبانه و تنگ‌نظرانه‌اي دوری کنند تا کشورهايي كه فرهنگي وابسته به ایران دارند و تنها 150 سال از جدایی آن‌ها از ايران اجازه طرح چنين مسائلي را به خود ندهند.

افتتاحیه اجلاس سالانه بسیج اساتید دانشگاه‌ها در مشهد مقدس
چهاردهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور از فردا ۲۸ مرداد به مدت چهار روز در مشهد مقدس و با حضور سردار نقدی برگزار خواهد شد.

مسجدي:  نخبگان مصري با ورود به میدان اجازه فرصت‌طلبي را از بيگانگان بگيرند
دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد با اشاره به اينكه زيان‌ديدگان نابه‌ساماني‌هاي مصر مردم این کشور هستند، گفت: نخبگان علمي و ديني مصري با ورود به جريانات داخلي اجازه هرگونه فرصت‌طلبي بيگانگان را گرفته و در راستاي تحقق منافع مردم مصر تلاش کنند.

معاون سازمان بسیج اساتید:  علوم انسانی حاضر روحی سکولار دارند
معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور با بررسی مناسبات علوم انسانی و جنگ نرم، گفت: علوم انسانی علوم جهت دهنده زندگی بشری است که روح حاکم بر علوم انسانی حاضر، روح سکولار و بی‌نقشی دین در این عرصه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس:  نیازمند مدیریتی جهادی در تحقق حماسه اقتصادی هستیم
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مدیریت جهادی، زمان‌بدی‌های سریع‌تر از حالت عادی و متعارف برنامه داشتن و هدف‌مندي را لازمه تحقق حماسه اقتصادی دانست.

مدیر حلقه‌های علمی بسیج اساتید کشور:  بسیج اساتید شرایط تحقق دانشگاه اسلامی را دارد
مدیر فناوری اطلاعات و حلقه‌های علمی سازمان بسیج اساتید گفت: بسیج اساتید با ایجاد مشارکت و همکاری بین اساتید متعهد دانشگاه‌ها و هم افزایی علمی و معنوی بین آنان می‌تواند زمینه تحقق دانشگاه اسلامی را فراهم آورد.

آیت‌الله خاتمی: تحول در علوم انسانی گام نخست در ایجاد تمدن اسلامی
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر بخواهیم تمدن نوین اسلامی را شکل دهیم، گام اول آن تحول در علوم انسانی است.

احمدی‌نژاد مسئولان دانشگاه بین‌المللی ایرانیان را منصوب کرد
محمود احمدی‌نژاد در احکام جداگانه‌ای مسئولان دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان را منصوب کرد.

مسجدی:  اداره دانشگاه با هیئت امنا فضای آموزشی را از سیاست‌زدگی دور می‌کند
"دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد " اجرایی شدن بحث هیئت امنایی را در دانشگاه مانعی برای تحمیل عقاید سیاسی یک شخص خاص دانست و گفت: مسلما دور شدن مراکز علمی از سیاست‌زدگی موجب ارتقای مباحث علمی و موفقیت‌های بیشتر برای دانشگاه‌ خواهد شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید کشور: تلاش اساتید برای ارتقای سطح گفتمان سیاسی جامعه از طریق فضای دانشگاهی
جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید کشور مسئولیت اصلی بسیج اساتید را مبتنی بر آرمان‌ها دانست و گفت: اساتید همواره سعی می‌کنند که از طریق فضای دانشگاهی سطح گفتمان سیاسی جامعه را به رشد و بالندگی برسانند.
 
مسئول کارگروه صالحین سازمان بسیج اساتید کشور: فعاليت 18 هزار استاد در قالب حلقه‌های صالحین در دانشگاه‌هاي کشور
"مسئول کارگروه صالحین سازمان بسیج اساتید کشور" گفت : هم‌اکنون 18 هزار استاد بسیجی در دانشگاه‌های آزاد، پیام نور ، دولتی ، علمی و کاربردی و دانشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور در قالب حلقه‌های صالحین فعال هستند.

حدادعادل:  تلاش رئيس‌جمهور در جهت ايجاد اعتدال و آرامش در کشور است
نماينده مجلس شوراي اسلامي تصميم رئیس‌ دولت یازدهم را تلاش براي ایجاد اعتدال و آرامش در کشور دانست و گفت: انقلاب اسلامی منشأ ایجاد تشکیل سازمان بسیج است و تا زماني که بر سه رکن ایمان به خدا، رهبری و مردم استوار باشد، اين انقلاب با قدرت و قوت بیشتری پیش خواهد رفت.

مطهری:  واگذاري مديريت دانشگاه به هيئت امنا روشي پيشرفته‌، علمي و مستدل است
"عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی" گفت: واگذاري مدیریت دانشگاه‌ها به هیئت‌هاي امنا روشي پیشرفته، علمی و مستدل است که دانشگاه را از عواقب تصميم‌گيري‌هاي سليقه‌اي و فردي مصون نگه مي‌دارد.

دانشجو:  دانشگاه‌ را با سلیقه شخصی نمی‌توان اسلامی كرد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم با تاكيد بر اينكه دانشگاه‌ را با سلیقه شخصی نمی‌توان اسلامی كرد، گفت: در بحث اسلامی شدن دانشگاه توجه جدی به رای، نظر، مشورت با کارشناسان در حوزه دین باید مدنظر قرار بگيرد.

صلاحی: شكست آمريكا در كنترل بيداري اسلامي منجر به ارعاب مردم منطقه شده است
رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور گفت: آمريكا پس از شكست در كنترل نرم‌افزاری بيداري اسلامي، به سركوب و ارعاب مردم در منطقه پرداخته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.