سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساده اما کارآمد؛ خانه تکانی inbox

آنچه را که می‌خواهید، در زمانی که می‌خواهید بخوانید

وب سایتی با نام Unroll برای مدیریت میل باکس‌ها به وجود آمده است که دقیقا کاری را انجام می‌دهد که به آن نیاز مبرمی داریم.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پس از عضویت، به شما اعلام می‌کند در فهرست چه مجموعه‌هایی قرار دارید. شما نیز می‌توانید همزمان با آنها ادامه دهید یا بسادگی از فهرست اشتراک آنها انصراف دهید.

اگر پس از انصراف باز هم برای شما ایمیل ارسال کنند، Unroll نمی‌گذارد شما چیزی دریافت کنید و اذیت شوید. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این وبسایت ادغام چند ایمیل با هم است، برای مثال شما روزانه ایمیل‌هایی در خصوص تخفیف‌ها، فعالیت‌ شبکه‌های اجتماعی یا خبرنامه‌ها دریافت می‌کنید، Unroll این ایمیل‌ها را در یک ایمیل ادغام کرده و در زمانی که خودتان انتخاب کردید، برایتان ارسال می‌کند. شعار جالب این شرکت این موضوع را زیباتر نشان می‌دهد: Read what you want، When you want (آنچه را که می‌خواهید، در زمانی که می‌خواهید بخوانید.)

ساختار جدید جیمیل و ایمیل‌های تبلیغاتی

پس از اجرای ساختار جدید جیمیل یعنی افزودن تب‌های مختلف برای ایمیل‌های متفاوت، تحقیقی جامع درخصوص تاثیر آن بر ایمیل‌های تبلیغاتی انجام شد. این تحقیق شامل نکات فراوانی است که یکی از این نکات جالب، افزایش درصد بازکردن ایمیل‌های حراجی از 14درصد به 23 درصد بعد از اجرای سیاست جدید است؛ یعنی ایمیل‌های مربوط به حراجی‌ها 9 درصد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. درخصوص سرگرمی نیز یک درصد افزایش باز‌کردن ایمیل مشاهده می‌شود‌، در رستوران‌ها نیز افزایش 3 درصدی حاکم شده است. این موضوع چه چیز را نشان می‌دهد؟ از طرفی کاهش 3 درصدی در ایمیل‌های مربوط به وسایل الکترونیک و همچنین کاهش 4 درصدی در اجاره وسایل به چشم می‌خورد.

درخصوص این تحقیق صفحه‌ها می‌توان تحلیل‌های مختلفی نوشت، اما آنچه در نگاه اول می‌توان نتیجه گرفت، این است که با تغییر سیاست‌های سرویس جیمیل، بسیاری از کاربران زمانی را که به اصطلاح زمان آزاد است به بخش تبلیغات یا همان Promotions اختصاص می‌دهند، به همین دلیل درصد باز شدن ایمیل‌های بهداشتی نیز کاهش پیدا کرده و از طرف دیگر ایمیل‌هایی با مضمون حراجی‌ها، سرگرمی، رستوران‌ها و... افزایش یافته است.

براي ورود به اين سايت كليك كنيد.

منبع: كليك

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.